štvrtok 30. júna 2016

Dolls in Dessous


Mám tu fotky ešte z februára tohto roka, keď sa na Flickri rozthlo vrece zemiakov s jednorazovýi Tag hrami. A jednou z nich, ktoré som hrala a nafotila bola hra Dolls in Dessous - Bábiky v spodnej bielizni.Úžasný
A preto Vám ich konečne predstavujem, niektorí z Vás ste ich už mohli vidieť na Flickri, či na Facebooku.


So spodnou bielizňou to majú moje bábiky ťažké. Jednoducho povedané, všetky chodia "naostro". V šatníku majú až dvojo spodných nohavičiek na toľko "žien". Podpsenky nemajú žiadne, ak nerátam tie z plaviek.Smějící se Našťastie som si spomenula na tieto dve sexi nočné košieľky, ktoré som nikdy nefotila a nezverejnila na blogu. Šila som ich cez leto 2012 podľa strihu od šikovnej krajčírky a bývalej zberateľky bábik Marty - stránku môžete poznať pod názvom barbie.unas.cz
Šila som ich podľa strihu na nočnú košeľu, s ktorým sa Marta inšpirovala od jednej pyžamovej Fashion Fever Barbie Summer.
Keďže som sa rozhodla použiť dve nočné košieľky, tak som logicky vybrala dve bábiky. Konkrétne dve moje obľúbené Basic lásky - černošku s tvárou Mbili Shade a jej "sestru" s rovnakej série Shaniu s tvárou Goddess.Usmívající se
A najlepšie miesto, kde fotiť dve sexi dievčatá v nočných košieľkach bola voľba jednej zo 4 spální/diorám, vybrala som si moju obľúbenú parížsku spálňu.
Šatníková biela skriňa je od Mattela z kolekcie Look, ktorú som dostala pred 2 rokmi na narodky. Posteľ ,nončé stolíky s lampami a ostatné nábytky, či poličky a obrazy sú ručnou prácou mňa a mami.Usmívající se
A vo februári som si kúpila dve bábiky s názvom Ori princess, ktoré boli vo výpredaji v Kauflande a kúpila som ich kvôli ich oblečkám, ktoré sa mi proste páčili + každá jedna z oboch Ori princess mala pri sebe aj takého krásneho macka. Keďže boli dvaja, tak som ich zapojila do tohto fotenia s dievčatami Shade a Shania. Tmavá Shade si zobrala bledého macka, bledá Shania zase tmavohnedého macka a vznikol krásny kontrast.Usmívající se

A teraz už len samotné fotky sexi dievčat Shade a Shanii.Mrkající









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára