štvrtok 9. júna 2016

Keramické miniatúry od Terky


Tieto všetky miniatúrne keramické doplnky som dostala na Vianoce 2015 od mojej dobrej kamarátky Terky (Lily Fashion). Mohli ste ich už vidieť v tomto článku s ostatnými darčekmi od nej.Usmívající se

V tomto článku si miniatúry detailnejšie ukážeme a rozoberieme.Smějící se
Dohromady je ich dvanásť kusov.
Bola som veľmi zvedavá odkiaľ ich Terka zohnala a prezradila mi, že v ich meste mali pred Vianocami nejaký charitatívny vianočný bazár, kde si ľudia mohli tovary vyberať/kupovať za dobrovoľné ceny.
A tak sa tieto krásne miniatúrne vecičky ku mne dostali. Už som ich použila aj pri fotení novoročného priania 2016 a postupne som ich rozšírila a zabudovala do rôznych častí Barbie domov a iných projektov pre bábiky.Smějící se
Tak si ich poďme bližšie preskúmať.

1. trojramenný svietnik

Začíname s jedinou minitatúrov, ktorá nie je z keramiky. Je to asi nejaká alpaka.
Umiestnila som ju do jednej zo spální pre bábiky.

2. Mažiar

Krásny malý mažiarik. Ten skončil v argentínskom projekte obchode so suvenírmi. Možno sa časom premiestni inde, kde sa bude viac hodiť. Uvidíme.

3. Biely krčah s modrými ornamentami

Do určitej miery sa mi tento krčah s modrými ozdobami podobá na našu slovenskú modranskú keramiku. Je peknučký, dala som ho do projektu holandský obchodík so suvenírmi. Tam aj definitívne ostane, pretože Holandsku sa predávajú takéto modro-biele suveníry z keramiky.Usmívající se
Náramne mi prišiel krčah proste vhod. Toto je jedna z posledných vecí, ktorá mi do tohto projektu chýbala.

4. Tmavoružový džbán I.

S týmto džbánom sa dostávame k tvz. ružovej keramickej časti. Všetky zvyšné miniatúry budú len v ružovej farby. Je tmavoružový s malými zlatými ozdobami. Nachádza sa v obývačke pre bábiky Jonathan Adler.

5. Tmavoružový džbán II.

Aj tento druhý džbán je séria s prvým džbánom, tmavoružová farba s pár zlatými ornamentmi, len má rovnejší tvar a taktiež som ho umiestnila do izby Jonathan Adler.

6. Bledoružová kanvica na čaj

Kanvica bledoružovej farby ozdobená so zlatými prvkami a s malým ružovým kvietkom.
Vložila som ju do vitríny v Barbie jedálni.

7. Bledoružová cukornička

Neviem, či to je cukornička, ale ja som si tu túo miniatúru tak pomenovala.Smějící se Je zdobená v rovnakom štýle ako kanvica na čaj, takže sú z jednej série. Taktiež skončila vo vítrine v Barbie jedálni.

8. Bledoružový mlynček

Aj on vyzerá ako zo série ako sú predošlé dve miniatúry. Je bledoružový so zlatým zdobením, ale namiesto malého ružového kvietka má namaľované dve ružové krásne ruže.Usmívající se Tiež ako predošlé dva kúsky zatiaľ skončil vo vitrínke v Barbi jedálni.

9. Bledoružový džbán/váza I.

Tento džbánik/váza tiež pokračuje v sérii, len nemá namaľovaný malý ružový kvietok, ani dve ružové ruže, ale ružové a žlté tulipány so zelenými listami. Zlaté ornamenti a bledoružová farba sú totožné. Umiestnila som ho taktiež do Barbie jedálne, ale nie do vitrínky, ale na viditeľnejšie miesto na vrchnú časť/poličku krbu.Usmívající se

10. Bledoružový džbán/váza II.

Posledný priateľ do série bledoružových váz/džbánov/kanvice/cukorničky. Má dosť podobný tvar ako predošlý džbán, len má kratšie hrdlo a zdobenie je asi najvýraznejšie zo všetkých týchto miniatúr. Je to žltá a červená ruža so zelenými listami. Bledoružová farba so zlatými ornamentmi ostáva rovnaká. Taktiež som ho umiestnila do Barbie obývačky a s predchádzajúcim džbánom/vázou zdobí vrchnú poličku krbu.Usmívající se

11. Stolové hodiny I.

Dostávame sa k najmenším miniatúram z darčeka od Terky. Sú také zlatučké.Smějící se Opäť bledoružová farba so zlatým zdobením. Zatiaľ sú odložené, neviem, kde ich ešte v mojom Barbie svete umiestnim.

12. Stolové hodiny II.

A úplne posledná záverečná keramická miniatúra sú opäť hodiny. Od tých predchádzajúcich sa líšia tým, že majú iný tvar a sú troška o chlp vyššie. Taktiež som ich zatiaľ nikde nenašla v Barbie svete miesto. Dúfam, že to čoskoro napravím.Usmívající se


A aby ste si miniatúry vedeli predstaviť aké sú v pomere s bábikou veľké a ako proste pôsobia v prostredí ako dekorácia, Kara Vám ich ladne v elegantnom štýle trošku predstaví.Úžasný









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára