sobota 11. júna 2016

Kvetinová pergola


Už dávno tu na blogu nebol žiadny projekt. Takže po dlhej dobe Vám jeden prinášam, síce menší, ale krásny letno-jarný.😉
Keďže som mala oslavovať svoje 25. narodeniny, tak sme sa spoločne s mami rozhodli, že niečo pekné na túto príležitosť vyrobíme.😊
Od svojich asi 10.narodenín som mala každé narodeniny a meniny nejaký projekt/výzdobu, ktorej hlavnú úlohu hrala Barbie. Od mojich 14. narodenín boli oslavy zamerané tematicky podľa vybratej krajiny zo sveta. Keďže vtedy som žiadne Barbie Dolls of the World nemala, mami ušila kroj podľa Barbie DOTW, ktorú videla knižke a samozrejme sa jej urobil aj daný obchodík so suvenírmi. A tieto projekty sme na novo obnovili s príchodom našej zberateľskej vášne a vlastných Barbie Dolls of the World.😊
Na moje 20.narodeniny sme vytvorili posledný narodeninový projekt, pretože ako som si vtedy povedala, že už som veľké, kamaráti už tiež odrástli, čo chodili na moje oslavy a tak sme 3 roky už nič nerobili.
Tohotoročné narodeniny boli predsa len iné, keďže 25 rokov je už pre mňa menšie výročie.😀
Nechcela som ich už do žiadnych veľkolepých projektov, chcela som najmä niečo spojené s módou, čo ma baví. A tak na nás s mami prišla inpširácia, dostali sme nápad na altánok s kvetmi, kde bude visieť hojdačka a na nej sedieť Barbie. O Barbie sme mali hneď jasnú predstavu, že to bude práve Cynthia/Popoluška, ktorú som dostala ako darček k týmto narodkám.

Základ altánku tvorí umelá dekoračná tráva z obchodu Kik, ktorú využívam už tri roky na fotenie exteriérov s bábikami. Kúpili sme biele dva "rebríky" na popínanie rastlín, ktoré sme pridrôtovali o trávu. Ďalej sme kúpili cyklámenové malé umelé kvetiny, chceli sme zohnať malé ružičky veľkostne vhodné pre Barbie, ale to sa nám zatiaľ nepodarilo. V pôvodnom pláne nebolo , aby altán/pergola bola ohnutá do tvaru loďky, len dva rebríky mali stáť, no tie stále padali, preto sa musela spojiť s drôtom a vytvoriť takýto oblúk, čo nakoniec vypálilo omnoho lepšie.😃
Mami spravila základ tejto opísanej konštrukcie, ja som vytvorila hojdačku a mami predsa len ruže vytvorila. Pozrela si pár videí - návodov na Youtube ako vytvoriť ruže a z bledoružového papiera vytvorila a druhý pokos 13 ruží. Dala by aj viac len je to poriadna piplačka.😕
Zdobenie kvetov vyzeralo spočiatku úplne inak. Cyklámenové kvety boli nalepené len na bielu konštrukciu a ružové ružičky boli spojené, vydekorované v cípe, čo vôbec nevyzeralo, že prirodzene "rastú". Mňa napadol zrazu vynikajúci nápad. Doma mám už vyše roka kúpený takýto bledozelený mach, ktorý som chcela na vytvorenie nejakého reálneho stromu pre bábiky do parku. Keďže som ho doteraz nevyrobila, rozhodla som sa mach použiť na tento kvetinový altánok.
Mach som nalepovala jedno celé sobotňajšie poobedie, bola to piplačka. Teraz na vzduchu uschol, ale predtým sa dosť mrvil. Bola ho celá naša kuchyňa.😃 A nakoniec som musela kvetinky pripevniť. Ružičky som nalepila, musela som ich nejako rozumne "umiestniť", keďže ich bolo menej ako cyklámenových kvetiniek. A cyklámenové kvetinky som každú po jednej zaväzovala so zelenou niťou v machovej farby. Lavička vznikla z dvoch paličiek do hrdla, ktoré som skrátila, zlepila a nafarbila na bielo. Nakoniec som pripevnila hnedý špagát. To je koniec opisu ako vznikol romantický kvetinový altánok.😁








A dostávame sa k môjmu narodeninovému darčeku - svadobnej Popoluške menom Cynthia, ktorú sme prekňlbili na telo od Raquelle Style 2014 z druhej vlny. Tá dostala iné telo, ale asi jej toto vrátim, pretože farebne úplne neladí, ale keďže Andulička má túto istú Popolušku, tiež prekĺbenú, ale na telo MTM od Aziatky, ktoré sedí na 100% a nedá mi spávať.😀
Cynthia dostala tutu sukňu, ktorú vyrobila mami. Tričko má od Barbie Style 2015 z druhej vlny a topánky od jednej Barbie Angry Birds. Náhrdelník, náramok a čelenku sú z mojej dielne.😊
Vlasy som jej z copu rozpustila a dvakrát preliala horúcou vodou,ktoré som potom rozčesela. Troška jej ešte možno trčia, tak sa raz možno ešte prelejú. Ja som spokojná tu máte Cynthiu v novom looku.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára