štvrtok 30. júna 2016

Veľkonočné darčeky 2016 od Šárky


Šárka mi aj tento rok poslala veľkonočné prekvapenie v podobe malých darčekov.Usmívající se

Takže ešte raz veľké Ď A K U J E M pre Šárku! Úžasný
Poďme si bližšie ukázať, čo som to vlastne dostala.

1, Veľkončná pohľadnica

Šárka mi spravila vlastnoručne vyrobenú pohľadnicu. Predstavte si, že podobný motív pohľadnice som poznala už z internetu, podobnú som chcela vyrobiť aj ja pre túto Veľkú noc.Smějící se
Je krásna, 3D, presne to, čo na vyrábaných pohľadniciach milujem.Úžasný


Tu som ofotila aj Šárkine logo/pečiatku, aby ste vedeli, že nielen ja si značím svoje pohľadnice.Usmívající se


3. Veľkonočná servítka

Šárka mi pridala do zbierky servítok opäť ďalšiu, tentokrát s veľkonočným motívom.Usmívající se


3. Disney princezné samolepky

Šárka nadviazala na samolepky Disney Popolušky, ktoré mi poslala na Vianoce a tak som tentokrát dostala aj s motívom ostatných princezien od Disneyho.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára