štvrtok 23. júna 2016

Midge v mestskom parku


Na tohtoročné narodeniny som okrem Popolušky Cynthii dostala aj tento retro bicykel od Mattela, po ktorom som aj rok pokukovala. Keďže je nový rozhodla som sa ho vyskúšať priamo v teréne a to v našom mestskom parku.Smějící se Fotky som robila asi pred mesiacom. Voľba akú bábiku zobrať von "vyvenčiť" padla na Dream House Midge.


Keďže Midge pôsobí dosť retro stala sa vhodnou kandidátkou pre výlet do parku s novým bicyklom. Vybrala som jej aj retro outfit od mojej Franczúsky Dolls of the World Bridigette.
Slamený klobúk je novinka, ktorú som objavila niekedy vo februári v kreatívnych potrebách Panta Rei. Je trošku veľký pre Barbie, ale táto Midge má veľkú hlavu takže spolu sa mi dobre zapasovali.Smějící se Ozdobila som ho ešte čipkovou stužkou, ktorú asi na fotkách nie je vidno. A vyrboila som košík na bicykel, pretože ten plastový s plastovými kvetmi je hrozný. Ružové umelé kvety mi dala mami z našich domácich zásob, ktoré máme z bývalého rodinného kvetinárstva.Usmívající se
Na týchto troch fotkách Midge ešte poriadne nesedí "nebicykluje sa". Tieto som fotila v časti parku, kde ešte toľko ľudí nechodí.




Pri týchto nasledujúcich fotkách mi už Midge poriadne bicykluje a sedí na ňom. Už som fotila v časti, kde sa pohybovalo veľa ľudí, najmä rodiny s deťmi a všetci na mňa poriadne zazerali, čo mi už vôbec nevadilo. Nech sa pozrú a poučia sa, že aj dospelí sa môžu "hrať"/baviť s bábikami.Usmívající se



A na týchto dvoch fotkách sa fotí Midge pri parkovom jazierku. Vždy sa mi páčia ako niektoré zberateľky chodia v exteriéroch po mestách, kultúrnych, historických pamiatkach, múzeách a pod. miestach. Najmä zberateľka Sandra zo Španielska je v tomto smere môj tajný vzor.Usmívající se



A na poslednej fotke je už prítmie, zato tá kvalita fotky je už nižšia, rozmazanejšie. Fotila som mimo parku, kde sú kamienky a skalka. Konkrétne pred obchodným centrom Centro Nitra, kde okolo mňa krúžila na bicykli jedna dôchodkyňa, ktorá si urobila aj 4 "kolečká" okolo mňa, lebo nevedela pochopiť, čo tam stváram.S vyplazeným jazykem

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára