nedeľa 12. novembra 2017

Autumn days


Ďalšie jesenné fotenie som už pre toto ročné obdobie vôbec nemala na pláne. Ešte pred pár dňami som v článku so svojimi štyrmi jesennými kráskami pri fotení Colorful autumn písala, že až na ďalšiu jeseň Vám ukážem detailnejšie outfit inšpirovný menčestrovej (Corduroy cool) Barbie z môjho detstva, pretože v článku s vozíkom a tekvicami chýbala k nemu čiapka, ktorá celý outfit dotvára do konca.Usmívající se


Mýlila som sa. Veľmi krátko po vydaní článku s jesennou štvoricou kočiek s hrdzavými vlasmi ma na Flickri označili dve zberateľky do hry autumn days, ktorá ma vyburcovala k tomu, aby som uskutočnila fotenie, ktoré som mala v hlave na uskutočnenie až na ďalšiu jeseň.
Moju Barbie Basic Loubotinku som mala v tomto mojom ručne vyrobenom outfite oblečenú pre vlaňajšie obdobie jeseň/zima.
To máte tak, že všetky svoje bábiky, ktoré mám v zbierke sa snažím obliecť dvakrát do roka - na jar a jeseň do jarno-letných outfitov a do jesenno-zimných outfitov. Je to taký rituál, ktorý robím spoločne so svojou mami už dva roky. Dobre sa pritom vždy zabavíme a odreagujeme. Ja potom v priebehu daného ročného obdobia už len beriem svoje bábiky na vybraté fotenia, ktoré potrebujem na rôzne témy realizovať.Usmívající se
Deborah je podľa mňa úplne jesenný typ bábiky ku ktorej sa tieto jesenné farby a tento outfit neskutočne hodí.
Ako som písala už vo vyššie spomínanom jesennom článku, šaty som šila pred štyrmi rokmi, taktiež i deku na psa. Pančuchy som ušila ešte raz pred mesiacom, pretože tie pôvodné sa vlani roztrhli.
Náušnice sú z dámskych pravých náušníc, len som im upravila zapichovnie do uší.
Deborah má na sebe ešte topánky od Mattela z kolekcie Fashion Fever z jedného malého fashion setu.
Kabelka je tiež vianočným darčekom od Katky/zmrzlinky. Obojok s vodítkom sú tiež moj práca pred pár rokmi.
Pes je kólia a volá sa oficiálne i u mňa Turquise a je z roku 1989. Vydražila som ho pred pár rokmi na jednom európskom E-bayi. Pôvodne má tiež na sebe taký prehoz/deku, preto som sa i s tým nechla inšpirovať.Úžasný

Scénu tvorí krásny jesenný strom, ktorý je novinkou a má pri tomto fotení svoju premiéru.
V predchádzjúcom článku ste mohli vidieť vianočné darčeky, ktoré som vlani od Katky/zmrzlinky dosala a v nich boli malé krásne mini jesenné listy.
Cez vlaňajšie leto som spravila dva stromy podľa šťýlu mojej obľúbenej youtuberky My FroggStuff.Úžasný Všetky listy, čo som na stromy dala boli príliš veľké a ani konáre, čo som našla neboli nič extra. Asi len raz som ich využila na fotenie. Mojej mami sa veľmi nepáčili, vraj nevyzerali ako stromy, preto cez svoju tohtoročnú letnú dovolenku sa rozhodla kreatívne niečo vytvárať, našla si vonku poriadne rozkonárené konáre, zobrala mach, malé dekoračné kamienky, ktoré sme začiatkom roka kúpili vo výpredaji v Kauflande, umelé listy, ktoré sme raz kúpili a tavnú pištoľ. Išlo sa konečne tvoriť. Keď mami bola v energickom kreatívnom ošiali, spomenula si na jesenné listy od Katky a rozhodla sa, že mi spraví i jeden jesenný strom. Škoda, že listov nebolo viac, urobila by aj dva stromy, listy jej však postačili len na jeden strom. Nechala mi až tri listy na používnie ako "opadné".Smějící se
Katke za listy musím ešte raz týmto poďakovť!
Stále sa snažíme zlepšovť naše interiéri i exteriéri pre bábiky, aby boli čo najviac realistickejše.
V máji tohto roku som si urobila bielu tehlovú stenu, ktorú už isto z posledných pár mesicov poznáte dobre z mojich fotení, kto moje fotky niekde sleduje a ma aj odoberá.
Po lavičke som veľmi dlho túžila a pred 4 rokmi sa mi to zadarilo. Nakoniec som ju zohnala vo forme vianočnej dekorácie so Santa Clausom v obchode Jysk. Santu som z nej odlepila, jeho som podarovala k Vianociam a nakoniec samotnú lavičku som prefarbila.

A teraz už len samotné fotky z môjho ďalšieho jesenného fotenia. Už mám v pláne len vianočné.Smějící se
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára