pondelok 20. novembra 2017

Wiggle Dress


V strede augusta sa to s Tag hrami na Flickri opäť roztrhlo vrece. Jednou z nich, ktorú ma označili hrať bola hra Wiggle Dress, mali sme obliecť bábiku do čo najtesnejších šiat. Ja som spočiatku bola rozpčitá, či také šaty v šatníku svojich bábik vôbec mám, keďže nie je to typ šiat, ktoré ja obľubujem.Usmívající se


V hlave mi najprv prebleskli šaty od Stardollky Hailey - Doll in Space, ktorá má také čierno-strieborné vypsovné šaty s bielymi mašličkami, ale tie nie sú tiež u mňa príliš v láske.Smějící se
Našťstie, keďže som chcela ukázať nejakú novú bábiku zo zbierky, ktorú som ešte nemala možnosť poriadne ofotiť, napadla ma hneď Jamila - Barbie The Look City Shine s tvárou Pazette, ktorú som si kúpila ako darček k tohtoročným narodeninám.
Tá dostala krátko po príchode i nové kĺbové telo od kĺbovej kolegyne The Look Mbili Night Out, ktoré jej skoro na 100% farebne sadlo. Díky Kati vtedy za ten tip.Mrkající
Jamila má zhodou okolností celé leto na sebe jeden z dvoch modelov od Blanky (bianka78.blog.cz), ktoré som dostala ako darček k vlaňajším narodeninám.
Tieto šaty som tiež ešte málo fotila a hlavnú rolu vtedy zohrávlo, že sú dosť dobre vypasovné.Smějící se
Bledoružové topánky má od Barbie The Look Sweet Tea "Karličky".
Šperky má od Katky/zmrzlinky, náramok od Midge Barbie Style, slnečné okuliare sú asi z Basic sady doplnkov, rovnko ako jej notebook a káva.
A aby to nebola pre mňa nuda fotiť len bábiku v šatách, rozhodla som sa vymyslieť nejakú scénu. Mami som vtedy vravela, či nemá nápad na nejakú jednoduchú scénu pre túto kočku. Poradila mi túto bielu skrinku, ktorú som vlani dostala zázrakom do daru. Jedná sa o nábytok z Fashion Fever kolekcie, ktorého súčasťou bola i Barbie s tvárou Teresa.
Ja som si ho želala už dobrých pár rokov odkedy zbieram bábiky. Ešte v čase, keď som nakupovala na Ebayi sa mi skrinku podarilo i s iným nábytkom z tejto série vyhrať na aukcii na nemeckom Ebayi. Len vtedy som si nevšimla maličkosť, že dotyčný nemá Paypal, takže nakoniec z toho nič nebolo.Zamračený
V jeden deň minulého leta som dostala pár rôznych vyradených vecí oblečenia od svojej druhostupňovej sesternici. Darovala mi ich, lebo vie, že ja s nimi vždy niečo vymyslím a vytvorím (najmä z látok). A tentokrát tam bola i jedna kabelka, nič extra, ale vo vnútri v nej sa pre mňa skrýval totálny poklad v podobe tejto mojej vytúženej FF skrinky.
Keď som sa spätne sesternici pýtala, že odkiať sa k tej skrinke dostala, vôbec mi nevedela na to odpovedať.Možno z charity? Ktovie, tam rada ona totiž chodí na vyradené oblečenie. Je to záhada, ktorá asi navždy ostane záhadou.Nerozhodný
Z Jamily som urobil tkú "úradníčku" a okrem notebooku, kávy som jej ns skrinku položila i Barbie vázu s kyticou červených ruží, ktorú mi začiatkom rok vytvorila z krásnych malých ruží, ktoré som dostala v januári v mega balíku od Vlaďky (ziza.blog.cz).
Na týchto fotkách má Jamila premiéru na svojom novom tele.Usmívající se










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára