utorok 21. novembra 2017

Červená lampa


Ako som už v článku o minuloročných vianočných darčekoch od Katky písala a mohli ste vidieť i na fotkách, jedným z tých darčekov bola i táto červená lampa.
Je to pôvodne darčeková lampa, ktorá má slúžiť ako maličká lampička pri čítaní knižiek.Usmívající se

Lampa má i tký hák na uchytenie na stránkach, či obale knihy pri jej čítaní.
Prvýkrát som sa s podobnou stretla už pred pár rokmi u zahraničných zberteľov na Flickri, ktorí ju kupovli v obochodoch ako sú u nich napr. "Dollar Store" len z 1 dolár.
U nás som sa s lampou stretla v kníhkupectve Panta Rhei, kde ju predávali "len" za 17€ a to ja už len z princípu by som nikdy za ňu nedala, keď si pomyslím, že napr. Barbie Made To Move ma toľko stála a to je predsa už bábika.
Neskôr som ju videla konečne i v našich vodách u zberateľky Lenky/Nency. Tá si kúpila myslím, že i dve do svojich krásnych diorám.
Vlani som ju na moje veľké prekvapenie stretla u Katky/zmrzlinky a krátko pred vlaňajšími Vianocami i u Peťky/Valentiny.
Dajú sa kúpiť v obchode Flying Tiger (Lietajúci tiger), kde sa predávajú rôzne dekorácie, darčekové predmety či minitatúry, ktoré sa veľkostne hodia niekedy i bábikám. Žiaľ v Nitre už otvorili kopec rôznych obchodov, ale Flying Tiger sa úspešne Nitre zatiaľ vyhýba.Smějící se
Cena lampy za ktorú ju v tomto obchodíku kúpite sa pohybuje niečo cez 3€, čo je už krásna cena oproti tej z kníhkupectva Panta Rhei, ktorá je takmer totožná ako táto.
V priebehu tohto roka som nakoniec videla i ja na vlastné oči predávť túto malú lmpičku v papierníctve Ševt, kde tiež stála niečo cez 3€.
U Katky som lampu vlani viackrát obdivovala a ona si tento obdiv k lampe zapamätovala a darovala mi na Vianoce tú svoju vlastnú, čo si ja veľmi cením a ešte raz jej veľmi pekne ďakujem.Usmívající se Dnes už má zase takú istú lampu, len v bielej verzii. Pozri tu.
Ja som pre lampu už našla miesto v novej dioráme - kancelária. Rozmýšľali sme, že by mami z nej urobila i veľkú lampu na státie s nejakými vyrobenými nohami, ale nakoniec sme tento nápad zavrhli a ostane ako klasická stolná na kancelársky stôl. Len rozmýšľam, že by som si dokúpila ešte dve, ktoré by mali v kancelárie mimo šéfky ešte dve zamestnankyne na svojich pracovných stolíkoch.

Lampa je veľmi ohybná, predávajú ju v rôznych farebených variantách. Biela, čierna, tmavomodrá..
Zapína sa n tlačítko zvrchu. Nafotila som Vám všetky možné pohyby lampy.







A ešte podrobnejšie v akcii Vám ju predství Hailey, ktorú som i zámerne vybrala, pretože má na sebe outfit v mierne "punkovom" štýle, v ktorom mi strávila celé obdobie jar/leto a ja som Vám ho chcela pri nejakej príležitosti i ukázať, pretože sa jej veľmi hodí a ako outfit je to zase niečo iné, čo ja bežne pri svojom štandarte tvorím.Úžasný
Vlasový stling jej robil mami. Skrinku mám z obchodu Pepco, kde ju stále už druhý rok predávjaú v rôznych frebných variantách či vzoroch. Veľkostne s úplne hodí pre 30 cm bábiky Barbie a pri tomto fotení mi aj veľmi dobre poslúžila.Usmívající se
Ja ju mám v troch rôznch vzorových a farebných variantách. Táto na fotkách má motív novinového článku/papiera vo čierno-bielo-červených tónoch. Veľa zberateliek bábik v našich vodách ju už pozná dokonca i nejakú skrinku vlastní.Úžasný
Čiernu stoličku som si požičala z ich kuchyne v štýle Coca-coly. Je to stoličk znčk Dynamite Girls (mám ešte jednu v červenej verzii), ktorú som pred pár rokmi kúpil cez Ebaiy od pána z Portugalska.

A teraz už samotné fotky Hailey s červenou lampou.Smějící se











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára