piatok 10. novembra 2017

Brandon a Jeremy


Dnešný článok má názov Brandon a Jeremy alebo Texas AA University Ken A&M a Barbie Basic 002 Model No.17.
Jedná sa o pár porovnávacích fotiek týchto dvoch černošských pánov, ktoré som spravila tesne pred odchodom Jeremyho Basic Kena, ktorý si našiel nový domov i novú priateľku u Nikol Hofmannovej (nikol-barbie-doll) ako ste sa už mohli dočítať i u mňa v článku o fotení sérii Barbie Basic 002.Usmívající se


Nápad nafotiť týchto dvoch fešákov spoločne som mala už odvtedy, čo som mala obidvoch doma.
Nikdy som si nenašla na to čas, ale pred odchodom Jeremyho som sa predsa len na takéto fotenie dokopala.
Obaja sú skoro ako dvojičky, čo vlastne aj rozhodlo pri vlaňajšom triedení zbierky, ktorý odídez z domu preč. Brandon mal šťastie, pretože má to pre mňa bohovské kĺbové telo.Smějící se
Keď vyšiel ako nový Basic Ken a to černoch, bola som šťastím bez seba a ešte o to viac, keď som zistila, že bude dostupný i u nás. Mať černocha Kena bol môj dlhoročný sen ešte aj z detských čias, ktorý sa mi jeho príchodom i splnil. Troška ma sklamalo, keď Mattel vyrobil skoro úplne totožného Kena černocha ako AA verziu v kolekcii roztlieskavačiek
bola som troška sklamaná. No napriek tomu som si vtedy cez E-bay za výhodnú cenu zaobstarala naháteho roztlieskavača i keď som vedela, že je rovnaký ako môj Jeremy. Len ten stál na tom svojom stojane a ja som už potrebovala pohyblivého chlapca, s ktorým by som mohla pracovať.
Dospela som k záveru, že títo dvaja Kenovia sa líšia len vo farbe svojich pier. Obaja majú rovnaké vlasy i oči, vlastne celkovú maľbu tváre.
Texas roztlieskavač má tmavšie ružové pery ako má jeho dvojča Basic Ken.Smějící se
Pri tomto fotení má Basic Ken Jeremy svoj celý vlastný outfit a Brandon roztlieskavač má celý športový outfit z fashion packu z obdobia po kolekcií Fashion Fever.
Brandon si u mňa našiel priateľku v podobe Sherry - Barbie Basic 003 tvár Mbili a Jeremy tu zanechal zase priateľku Iman - Barbie Basic 001 tvár Mbili , aby si v novom domove našiel priateľku Desiree - Barbie Basic 001 tvár Adria.Usmívající se
Je to krásny príbeh so šťastným koncom, nie?Smějící se








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára