sobota 11. novembra 2017

Vianočné darčeky 2016 od Katky 🎄🎁


Začíname s Vianocami i na mojom blogu.😁 Tieto fotky mám už nafotené od januára, ale keďže mám fotiek do zálohy i na dva roky dopredu, nestihla som ich uverejniť. Na jar, či v iných letných mesiacoch sa mi to zdalo už divné Vás s tým zaťažovať, ale keďže niektoré veci na týchto fotkách mám i samostatne urobené, vyžadovalo si to uverejniť konečne i tento článok. A teraz sa už i viacej hodí, keď sa nám blížia ďalšie Vianoce, nič?😍
Darčeky alebo len pohľadnice som dostala vlani od 5 zberateliek a jednou z nich bola i Katka/zmrzlinka. Keďže Katka ma často počúva a číta moje komentáre na jej blogu poctivo, poslala mi k vlaňajším Vianociam super vecičky pre bábiky, ktoré na 100% využijem pri svojich foteniach s bábikami.
Katka veľmi pekne Ti ešte raz Ď A K U J E M ♥♥♥ za všetky minuloročné darčeky. Urobili mi nesmiernu radosť!😉😘😊
A teraz sa poďme pozrieť detailnejšie na každé z nich. Rozdelila som ich do pár okruhov.

1. Dve vína a poháre na vysokej stopke

Podobné vína, najmä toho väčšieho tipu mám doma, ale takéto samostatné ma vždy potešia. Poháre obzvlášť. Sú také krásne, vyzerajú ako pravé krištáľové. Vždy sa mi páčili z fotiek na Flickri, veľa zahraničných zberateľov presne také má. Ja mám v zbierke na vysokej stopke len bledoružové zo setu od bábiky Susy ešte z detstva. A dva páre v ružovej a v modrej farebne s nižšími stopkami od Mattela. Takže konečne mám aj také viac realistické.😊

2. koláče, torty, zákusky, pečivo, ovocie a dve šálky kávy

Táto časť darčeka ma potešila úplne najviac, pretože moje bábiky mali veľmi málo miniatúr v podobe jedla.
Katka ma vypočula ako som jej vždy v dobrom závidela v jej príbehoch tie rozkošne a chutne vyzerajúce koláče, zákusky a pod.😊 A ani som sa nenazdala a zrazu som mala celý kopec. Dokonca i zopár zelených jabĺčok a hrušiek.😍
Už som sa snažila niektoré z nich využiť i vo svojich posledných foteniach.

3. jesenné drobné listy

Treťou vecou, čo musela Katka odo mňa počúvať bolo ako neskutočne sa mi páčia tie jej maličké jesenné lístočky a pýtala som sa jej, kde ich ona kúpila.😀 U nás v kvetinárstvach som nič podobné nevidela predávať, aj keď som sa ich pokúšala jeden čas ich aj po rôznych obchodoch hľadať.
Moja mama cez leto, keď mala dovolenku mi urobila jesenný strom, kde na neho nalepila tieto krásne listy a máme doma už pravý jesenný strom.

4. červená stolná lampa

Ďalšou vecou, čo som obdivovala u rôznych zberateľov, či už v našich vodách alebo zahraničí bol takýto typ lampy. U nás som videla skoro úplne podobnú predávať len v kníhkupectve Panta-Rhei, kde stojí "krásnych" a neuveriteľných 17€. To už len z princípu som v živote nedala i keby som sa v peniazoch kúpala. Keď som zistila, že Katka i Peťka/Valentina majú skoro totožné lampy z obchodíka Flying Tiger skoro som padla na zadok, lebo stála prepočte na eurá niečo vyše 3€. Dosť pekný rozdiel, že? Bohužiaľ v mojom meste nie a nie tento reťazec obchodíka otvoriť.😏 Čo je škoda, má bohovské miniatúry a iné vecičky vhodné i pre bábiky.😃
Katka mi splnila aj tento sen a darovala mi tú svoju pôvodnú lampu. Teraz má novú v bielej verzii. Takže veľké samostatné ďakujem i v tomto prípade.♥
Lampa ako i tá v Panta Rhei je vlastne malá lampička na čítanie a má svoju úchytku na zavesenie do knižky. Mám ju zvlášť už nafotenú, takže ju predstavím ešte detailnejšie.
Medzičasom som objavila rovnaký druh lampičiek na čítanie v papierníctve Ševt. Tiež stoja niečo do 4€. Takže možno si dve lampy do jednej špeciálnej diorámy dokúpim, tam bude sídliť i táto červená lampička.😊

5. kolekcia šperkov

A Katka ako moja dvorná šperkárka sa o moje kočky stará a pravidelne ich zásobuje s novými šperkami z jej tvorby.
Tak tu mám ďalšie krásne súpravy a samostatné náhrdelníky či náušnice. Všetky sú opäť raz úžasné.
Niektoré z nich ste už mohli vidieť i v mojich tohtoročných foteniach. Napr. ten strieborno-bledomodrý set som využila pri fotkách do súťaže u Nikol na tému retro.
Určite sa posnažím ich ofotiť i samostatne a hlavne detailnejšie.😊

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára