streda 28. októbra 2020

Bonus Theme Redo


Konečnou poslednou témou tretej série A-Z fotografickej súťaži s bábikami na Flickri, sa vrátime do letného obdobia. Keďže sa minuli všetky písmená, ale každý mesiac boli počas celého času konania súťaže vždy tri témy, sa organizátorky súťaže Leslie a Audra rozhodli, že nám pripravia ešte tretiu bonusovú tému.😊
Pravidlá pre toto súťažné kolo boli: 
Priali ste si niekedy, aby ste mali možnosť niečo prerobiť? Nuž, tu je Tvoja šanca!
Pre záverečnú tému A-Z 3.0 cyklu, si môžete vybrať vytvoriť novú fotku pre ktorúkoľvek predchádzajúcu tému z tohto cyklu. Či už ste neboli spokojní s pôvodnou vstupnou fotografiou, nestihli ste si zahrať konkrétnu tému alebo ak máte viac nápadov na jednu tému, ktorú ste už hrali, je to príležitosť vytvoriť na druhýkrát neprekonateľnú fotografiu! 
 
 S mami sme mali troch možných kandidátov na vytvorenie novej fotky.
Prvou témou, ktorú sme považovali z našich fotiek za menej vydarenú bol K - Knot (Uzol).
Pri tej téme sme mali nápad, ale zobrazenie samotného uzla bolo troška slabšie.
Síce manželský uzol pod kvetinovou pergolou bol fajn, ale odstupom času by sme ho boli umiestnili radšej na dve stoličky, ktoré by na fotografiách boli chrbtom, rovnako i novomanželia.

Druhou súťažnou témou podľa nás na prerobenie bola R - Relationship Goals (Vzťahové góly).  
Dôvodom tejto témy nebol fakt, že by sa nám náš nápad a zobrazenie nepáčilo, ale skôr sa nám páčil nápad nafotiť opäť nejaký párik v romantickom "duchu".
Preto sme zvažovali práve tu využiť Corie/Poppy a Paula/Chipa v nejakom letnom fotení.
Nakoniec ako ste videli v predchádzajúcom príspevku, dali sme ich radšej do cestovateľskej témy Z - Zoom (Frčať). Lebo sme dostali lepší nápad pri treťom našom horúcom kandidátovi na prerobenie.
Tým bola téma L - Long Legs (Dlhé nohy). Z touto témou sme asi najmenej boli stotožnené zo všetkých tém z 3.cyklu. 
Vtedy sme dali dve krásky s dlhými Model Muse kĺbovými nohami a obliekli sme ich do "vypráskaných" čiernych minisukieň.
Dievčatá stáli na drevenej hviezde a na zemi okolo nich boli mini disco gule.

Viem, že vtedy ten "pravý" skvelý nápad neprišiel, pretože čakal, že jeho chvíľa nastane až teraz.
A tak sa stalo. Na Pinterese, mojej studnici kreatívneho sveta, nabehol na mňa jeden kreslený obrázok, ktorým som sa troška nechala inšpirovať. Vytvorila som fotku v instagramovom štýle.
Bola na ňom kráska, ktorá mala hlavu zakrytú veľkým klobúk a ležala v plavkách na piesku.
Keďže ja milujem leto a s tým spojené letné fotenia, bola som ako ryba vo vode.
Proste ma to vtedy nakoplo naplno. Na letné fotenia s bábikami som dosť dobre vybavená. Pred 4 rokmi som už vytvorila túto letnú plážovú diorámu. More, slnko, piesok, pláž, palmy.... Čo si človek/bábika môže viac priať, že?😎

Takže pripravila som svoje palmy, dekoračný piesok, ktorý tak nerada vždy upratujem po skončení fotenia.😄
Pár mušlí a kameňov. 
Bolo treba vybrať modelku. Keďže som chcela použiť tieto krásne plavky z kolekcie Barbie Basic od Mbili, musela som si vybrať zase krásku, ktorá má telo Model Muse, ale u mňa je to iba variant kĺbový.
Taktiež i zlatá kabelka je od rovnakej zberateľskej Barbie ako sú aj plavky.
Snažila som sa počas celej série súťaže v každom mesiaci pri jednej téme použiť i Barbie černošku, aby som si ich takýmto spôsobom vystriedala.
V tomto mesiaci černoška nebola, našla som ešte jednu, ktorá dokonca mala požadovaný typ tela na plavky. Stala sa ňou Shade (Barbie Basic 2.5 Model No.08) tiež s tvárou Mbili.

Klobúk s nápisom Summer (leto) som vyrábala už pred dvomi rokmi do tejto istej súťaže, ale jej druhej série.
Časopis je tiež moja práca. Plážové sandále sú od jednej playline Fashion Fever Teresy z môjho detstva.
Deka, na ktorej Shade leží je od ružového Barbie zberateľského gauča Jonathan Adler.
Modré mini rádio je z nábytku zimnej chaty Moxie Girlz, ktorú už nemám.
Kokosový koktail som vyrábala vlani ja.😊
Krém na opaľovanie mi ostal po plážovom Cali Kenovi Blainovi z môjho detstva.

A čo na záver dodať? Asi už veľa z Vás, ktorí ste mojimi priateľmi na FB všimli alebo ste mi aj dokonca gratulovali, že na záver súťaže sa mi s poslednou súťažnou fotkou na túto "opakovaciu" tému podarilo nielenže po 4x v tejto série súťaže postúpiť, ale konečne i vyhrať!!!
Je to už moje druhé víťazstvo v tejto súťaži. Prvé bolo v druhej sérii s mojou štvoricou telefonistiek, ktoré mám i v záhlaví svojho nového blogu.
Teraz mu bude konkurovať nová víťazná fotka.😁

Fotka má veľký ohlas nielen na Flickri, kde i vyhrala, ale i na iných sociálnych sieťach.
Audra, organizátorka súťaže bola z fotky taká hotová, že mi napísala, že je to zatiaľ najlepšia fotka akú u mňa videla. A to je už čo povedať!
Takže mi možno pomohol i môj nový mobil, ktorý má kvalitnejší fotoaparát.

Srdečne sa touto cestou chcem poďakovať každému, kto mi fandil a aj za mňa aspoň raz hlasoval! Nesmierne si to vážim.💕😍

Súťažná fotka je tá úplne zblízka, kde sú palmy vidieť najmenej a Shade má prekrytú hlavu s klobúkom.

Na budúce nás chystá rekapitulácia celej súťaže, to však bude náročnejší článok. Tak uvidím, že kedy sa s ním "pohrám". Nechajte sa o to viac prekvapiť.😉















 

4 komentáre:

  1. U nás je dnes pravé dušičkové počasí, takže připomínka léta přišla vhod. Krásné fotky a krásná slečna.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já furt nevím, co to je to instagramové focení, to je nějaký speciální styl? To víš, sociální sítě pro mě moc nejsou. Jinak musím říct, že tohle focení se Ti moc povedlo a je super, že jsi vyhrála, prostě to nejlepší na konec ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratuluju k výhře, určitě sis ji zasloužila, moc hezká fotka :-)

    OdpovedaťOdstrániť