piatok 30. októbra 2020

Blonde, Black and Red


Dáme si ešte od záverečnej A-Z Challenge rekapitulácie troška pauzu a pozrieme sa na iné fotenia.
Ako každý rok, tak aj tento rok hrávam na Flickri Tag games.😊 Nie vždy všetky, vyberám si z tých, ktoré sa mi páčia. Zase už toľko sa ich ani nehrá. Myslím, že len jednu, na ktorú ma tento rok označili som nehrala.
 Vo februári sa hrala na Flickri hra na tému Blonde, Black and Red.
Podmienkou tejto hry bolo, aby sa na fotke objavili tri bábiky s troma farba vlasov - blondína, tmavovláska a hrdzavovláska.
Väčšinou všetky zberateľky na Flickri hru poňali tak, že vybrali si tri bábiky nielen s troma týmito odtieňmi vlasov, ale mali i tú istú tvár.
Napríklad vybrali si tri Poppy Parker bábiky alebo tri Mackie Barbie bábiky.
Ja som riešila dilemu, že v mojej zbierke sú väčšinou zástupkyne len po dvoch kusoch, tak som nemohla stavať na tvárach.😕
Nejakou vylučovacou metódou a podľa aktuálnej nálady som si vybrala svoju Barbie Nataliu Vodianu, ktorá zastupovala blondíny, Megan/Katniss Everdeen zastupujúcu tmavovlásky a Blanché/Lady Tremaine zastupujúcu hrdzavovlásky.😊
Malý problémik nastal, že som chcela, aby trojicu bábik spájal podobný outfit alebo štýl.
S mami sme si lámali hlavy, vyprávali rôzne kombinácie zo šatníka našich bábik, ktoré by boli najlepšie.
Istú chvíľu mami vravela, že nech hru nehrám, lebo rovnaký efekt outfitov nedosiahnem, pokiaľ si 
ich sama neušijem.
Nakoniec mňa napadlo ísť do francúzskeho štýlu. Nie je to úplne pravá francúzska elegancia a šarm, ale dievčatá nakoniec istý štýl spojil.

Náušnice, ktoré má Natalia v ušiach a súpravu náušnice a náhrdelník, ktoré má na sebe Blanché sú z dielny Katky (uzmrzlinky.blogspot.com).
Megan má náušnice a náhrdelník s príveskom Eiffelovky z mojej dielne.

Čierna a červená sukňa sú jednokusových sád od Mattela.
Pásavá čierno-biela sukňa je z tretej série Módnych ikon.
Biele tričko Sweet Heart je z druhej série Módnych ikon.
Šedé tričko s pudlami je z jednej veľkej sady základnej
 Barbie s dvoma outfitmi.
Šedé tričko s nápisom Paris je od Barbie Stardoll
Bonjour Bizou.
Baretka je od Barbie Dolls of the World France.
Natalia a Megan majú topánky z doplnkových Barbie Basic 001 sád.
Blanché si čierne topánky požičala od kamošky Natalii.

Ku dievčatám sa pridal môj pudel z detstva s menom Korinka.
Začiatkom februára som si kúpila v obchode Kik gauč/šperkovnicu, po ktorej 
som túžila od minulého roka, keď tieto šperkovnice predával Kik po prvýkrát.
Vtedy ich vypredali, neskoro som sa spamätala.
Mali ich dvoch prevedeniach v púdrovo-ružovej a šedej farby.
Tento rok sa vyskytol u nás v Kiku len v šedej verzii, čo mi však vôbec neprekážalo,
pretože šedá verzia je v interiéroch/diorámach oveľa lepšie použiteľná.
Vankúše, ktoré sú na fotkách som nahradila s pôvodnými šedými. Tie sú 
z mojej dielničky.😉

Ku gauču bolo treba ešte niečo vymyslieť. Požičala som si z jednej mojej stálej diorámy poličku, ktorá bola pôvodne 3D rámik. Kúpila som ich pred dvoma rokmi vo výpredaji v Pepcu. V jednom balení boli tri rámiky v troch veľkostiach. Táto na fotkách je najväčšia.
Keďže to bol veľmi výhodný výpredaj, neskôr som sa vrátila a kúpila som si ešte aj šedú verziu rámikov.😊

Na poličku som naaranžovala dve miniatúrne Eiffelovky z príveskov, miniatúru telefónu, ktorú môžete poznať z môjho  A-Z fotenia "telefonistiek" a ružovú vázu s tromi kalami. Tie sú z jedného Barbie domčeka od Mattela.

Hlavná fotka je tá, kde sedí Natalia na operadle.

Kvalita fotiek je slabšia, obdobie od novembra do marca je pre fotenie vždy horšie...
A tieto fotky sú fotené ešte s mojim starým digi foťákom.😕
















6 komentárov:

  1. Co by se asi mohlo spojit jiného, než Tvá oblíbená Paříž 😉 Sympatické trio, líbí se mi, jak jsi je tematicky sladidla 👍

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezky jsi to vymyslela, moc pěkné fotky.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvoje, vlastně tvůj a mamky nápady se mi vždycky velmi líbí. Krásné fotky a velice povedené.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hezká trojka, nejvíc se mi líbí ta poslední fotka, kde jsou všechny spolu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechny holky jsou pěkně francouzsky šik, takže spojení jedním stylem se povedlo. I hezky vybrané modelky a dobře zvolené pozadí, ale ty jsi na to mistr :-D. Pěkné pokoukání ;-).

    OdpovedaťOdstrániť