sobota 24. októbra 2020

W - Weathered

Konečne som si našla čas i na svoj staro-nový blog. Pomaly som aj zabudla ako sa vôbec články robia, keďže toto je v poradí len môj tretí článok na novom blogu.😔 Už pred vyše mesiacom som chcela  dohnať a ukončiť články z A-Z fotografickej výzvy na Flickri. Nestíham, momentálne cez svoj voľný čas už druhý mesiac pracujem na novom vianočnom kalendári a na internet sa napájam viac cez mobil a svoj notebook, fotky a spracovanie článok stále zanedbávam. Čo ma veľmi mrzí.😟

Vráťme sa však konečne k druhej júlovej téme, ktorá bola v predposlednom súťažnom mesiaci. 
Bola na písmeno W- Weathered (Zvetraný).
Pravidlá pre toto súťažné kolo boli:
Pre túto súťažnú tému musíme vidieť vo svete Vašich bábik najmenej jednu položku, ktorá má  zvetraný zjav.
Možno Vaša bábika naplnila svoj dom s predretým/ošúchaným elegantným dekorom, ktorý doplňuje starnúce tvrdé drevené podlahy.
Možno si Vaša bábika kúpila dokonalý pár ošúchaných riflí, ktoré doplnia jej letný šatník.
Alebo možno otlčené vonkajšie steny a rozpadajúce sa tapety opustenej budovy sú pozadím 
vysokého módneho fotenia.
Avšak ako sa rozhodnete pristúpiť k tejto téme je celkom na Vás.
Len sa uistite, že na Vašej fotografii uvidíme znaky nosenia a roztrhania.

Vrátim sa o pár mesiacov dozadu a spomeniem si ako sme s mami pristupovali k tejto téme.
Vedeli sme, že v šatníku našich bábik nemáme žiadne roztrhané rifle alebo iné deravé nohavice.
Tento módny nedostatok už aspoň tri roky riešime, pretože podľa mojej mami je to hanba, že módno-instagramovom svete, naše bábiky stále nemajú dotrhané rifle.😄
Tento nedostatok sme však ani pri tejto téme nezmenili. Nič som cez tento letný mesiac nešila.
Máme jedny jediné Barbie rifle, ktoré majú tieňované rifle akoby mali zobrazovať ošúchanie látky, ale tie sú do tejto súťaže slabé. Mysleli sme, že touto pre nás najľahšou cestou pôjde i viacero zberateliek.
Preto sme pátrali po inom nápade.
Keďže vtedy začal práve letný čas, mami sa rozhodla, že uchopíme tohto mesačné témy troška inak a ukážeme krásne šaty a oblečenie, ktoré máme nové a v predošlých ročníkov tejto súťaže ich nebolo možné vidieť.
Lenže sme samozrejme potrebovali aspoň jeden ošúchaný prvok alebo inak opotrebovaný kus nábytku či pozadia.😎

Pozadie sa veľmi jednoducho vybralo. Momentálne zo všetkých pozadí bolo "opotrebované" práve toto drevené, ktoré som si kúpila asi pred tromi rokmi v Kiku v zľave za  2€. Boli to obrazy s  nápismi. V bielej alebo drevenej varzii bol na každom nápis/motto o káve, ktoré som oškriabala dole, keď som ho kúpila.
Veľmi rada ho používam pri foteniach, mám rada prírodný nádych, vzory či zariadenia v tomto štýle.
Základ ošúchaného prvku na fotku už bol. Nám to však nestačilo, dostali sme nápad.
Keďže sme si vybrali dlhé letné poschodové šaty, ktoré boli novinkou, dostala som ich posledné Vianoce do daru od Klárky (Maybe Claress).
Šaty som doplnila o náramky v modrých tónoch z mojej dielne a aj o náušnice "slimáčikov", ktoré vybrala mami, podľa nej sa k nim hodia. Ja som k nim mala predtým iné, ktoré uvidíte ešte na bábike, ktorá šaty bude do budúcna prezentovať. Vyrobila ich dvorná klenotníčka Katka (uzmrzlinky.blogspot.com).
Slnečné okuliare sú z jednej fashion sady od Kena.
Podlahu vytvorenú z lekárskych paličiek som využila z čias nášho kvetinárstva Flower Lady Shop. Tu nám celkom dobre zapadla.
K šatám a pozadiu sme doladili celkovú scénu. Bledomodrá farba šiat vyvoláva u nás pocit mora a leta.
Z tohto dôvodu sme si vytvorili menšiu námornícku scénu.😊

Požičali sme si prvky z námorníckej izby, ktorú majú naše bábiky. 
Loďka, mini maják, mušle, záchranné kole a petrolejová lampa.
Lampa je miniatúra, ktorú má mami zo svojho detstva.
Mini maják bol odlepený z nejakej visiacej námorníckej dekorácie.
Loďka je kúpená miniatúrna dekorácia.
Záchranné koleso vyrábala mami pred pár rokmi do námorníckej izby.
A mušle, tak to sú dary od známych z dovoleniek.

Palety sú stojany pod poháre kupované v obchode Tedi.
Debničky sú moja ručná práca. Tieto som konkrétne vytvárala cez vlaňajšie leto.
A šedý box, tak ten sme si požičali zase z provensálskej spálni našich bábik, pretože i ošúchané prvky sa do interiérov a dekorácií vyskytujú.

Ako modelku sme vybrali Megan (Katniss Everdeen, The Hunger Games Catching Fire), pretože jej modrá farba a šaty veľmi pristanú. A keďže sme vyberali z bábik, ktoré v tejto sérii A-Z Challenge ešte neboli videné, bol výber jednoduchší.😊

Na budúce sa pozrieme na oveľa "väčšiu" poslednú tému z mesiaca jún.










 

6 komentárov:

  1. Krásné letní fotografie. Modelce modrá barva sluší. Nejvíc odřeně na mně působí truhlička. Určitě s nějakým námořníkem procestovala spoustu zemí.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka, tieto fotky tu mali byť ešte cez leto, čo už.... Hej, truhlica je ešte viac "odratá" ako stena.😊

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem Katka, to je mamina miniatúra z detstva, petrolejová lampička.😊

      Odstrániť
  3. Cestou nejmenšího odporu jsem šla já, ale aspoň jsem tam měla kromě gatí i tu naši lišejníkovou fasádu :-D
    Mě se vaše zpracování moc líbí. Jendak máš ošoupané pozadí, ale i ta truhlička je taková "jetá" ;-) Šaty jsou krásné a ty miniatury s bedničkama jsou prostě dokonalé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja by som si tiež predstavovala nejaké deravé rifle, ale som spokojná ako to nakoniec dopadlo.😊

      Odstrániť