štvrtok 16. apríla 2020

K - Knot


Pokračujeme A-Z fotografickou výzvou na Flickri a mesiacom február. Druhá téma bola na písmeno K - Knot (Uzol).
Veľmi výstižná a priama téma, ktorá trošku zamotala naše hlavy.😄
Pravidlá pre toto súťažné kolo boli:
Pletenec. Slučka. Pripevniť. Pripravený alebo "uzol", tu je ďalšia téma! Pre túto fotku musíte zahrnúť najmenej jeden uzol niekde na obrázku.
Myslíme módny kúsok ako sú kravaty, mašle vo vlasoch a šnúrky do topánok.
Myslíme povraz z plachetníc, hojdačky z pneumatík alebo slučky na háčkovanie alebo na horolezectvo.
Praktické alebo ozdobné, tu je veľa možností ako použiť uzly v bábikovskom svete.
Uchopte lano, šnúru alebo mašľu a buďte kreatívny!

Nás obe ako prvé napadla po prečítaní zadania a názvu jeden výstižný názov a to námornícky uzol a s ním súvisiaci námornícky štýl v móde, v bytovom dizajne a pod.
Už ako máme v tejto súťažnej výzve vo zvyku išli sme sa inšpirovať na náš obľúbený Pinterest. Inak to samozrejme nebolo ani pri tejto téme.😎
Po zadaní slova uzol alebo slovného spojenia - fotografie inšpirované uzlom sa nám objavovali na väčšine fotiek svadobná tematika ako sú fotky novomanželov.
Je to z toho dôvodu, že najmä v USA sa snažia moderne zobraziť manželský sľub lásky v podobe uzla alebo mašle.
Mňa tento spôsob zobrazenia uzla nepozdával, niežeby sa mi manželský uzol nepáčil, ale mala som chuť robiť niečo iné ako fotiť novomanželov.😄

Mojej mami sa zase zdalo príliš nudné zakomponovať námornícky uzol v námorníckej izbe pre naše bábiky.
V tejto izbe máme veľa námorníckych prvkov, ale typický námornícky uzol/e v nej nemáme.
Museli by sme si ich vyrobiť, to by nebol taký problém. Nedali sme celú diorámu - námornícku izbu, len by sme z nej niečo vybrali a do tej scény by sme uzle zakomponovali. Lenže mojej mami sa zdalo príliš komplikované nejaké námornícke uzle vyrábať a celkovo nebola nadšená ísť práve touto cestou.
Ja som však bola viac naklonená ísť práve týmto smerom.😕

Krátku chvíľu sme si hovorili, že mohli by sme použiť i nejakú mašľu v outfite, ale vzápätí sme si opäť povedali, že tento smer je veľmi jednoduchý a väčšina zberateliek, ktoré súťažia sa zamerali na tento smer.

Nakoniec sme sa vrátili opäť k svadobnej tematike. Na jednej fotke na Pinterese bola jedna odlišnejšia od ostatných.
Na stoličkách od chrbta sedel manželský pár, držali sa za ruky a stoličky mali previazané s veľkou mašľou z organizy a nad mašľou bolo ešte veľké zlaté písmeno & (and/a).
Boli sme rozhodnuté vytvoriť práve túto fotku s písmenom &, ktoré som mala vyrobiť.
Nakoniec mi mami vraví, že čo keby sme ten uzol spravili predsa len inak. Novomanželia by ostali, ale zmenili by sme miesto.
Ja nie som ten instagramový typ, ktorý fotí typicky instagramové fotky ako sú tie od chrbta, zvrchu a pod.
Tak som s mamin nápad s radosťou prijala.
Jej nápad môžete vidieť nakoniec na výsledných fotkách. Využili sme našu kvetinovú pergolu s hojdačkou, ktorú sme v tomto fotení vynechali. Pergolu sme vyrábali pred 4 rokmi na moju oslavu 25.narodenín.
Vybrali sme si bavlnku v rovnakom odtieni ako sa nachádza v kvetinách, spravili uzol a zaviazali po bokoch pergole.

Museli sme vybrať ešte aktérov. Voľba padla na môj obľúbený párik - Tris a Travisa (Barbie Tris a Ken Four podľa filmu Divergencia), ktorí si v tomto mesiaci krátko pred fotením tejto témy, strihli i valentínske fotenie v štýle kissing booth). Aby to mysleli spolu vážne, trošku som si ich istila, či to spolu myslia vážne a tak sa narýchlo zosobášili.😄
Ako súťažnú fotku sme vybrali tú celú na výšku, kde sa držia za ruky.

Travis má oblek z jednej staršie fashion sady pre Kena, Tris má svadobné šaty z konca éry Fashion Fever a náušnice s náhrdelníkom od našej dvornej šperkárky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com).

Na budúce príde pomerne "sexi" téma.😁











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára