pondelok 15. mája 2017

The Flower Lady shop



Už aj tri roky nosím vo svojej v hlave nápad o vytvorení fotenia zameraného na Deň matiek. Nikdy sa mi to zatiaľ nepodarilo, skôr som si na to nikdy nenašla žiadny čas. Tento rok sa mi to konečne vydarilo. Troška ma k tomu dokopala jedna vec a to skupina na Facebooku Domečkovaní, ktorej som od decembra 2016 stala členkou. Od tohto roka máme na každý mesiac zadané témy, ktoré nie sú povinné. Účasť je dobrovoľná. Je to podľa výberu, niekto možno neurobí do konca roka ani jednu. Nás s mami niektoré témy inšpirovali.Usmívající se

Prvou témou pre mesiac január bolo Prestreté, na túto tému som mala všetky potrebné veci ako napr. stoly, stoličky, jedlá a všetko to, čo k tomu patrilo, ale nejako ma neišpirovala, tak som sa zbytočne do nej nenútila.
No už druhá téma pre mesiac február bola o niečo inšpiratívnejšia. Plesová sezóna sa mi veľmi páčila, pretože predtým som nič také nefotila a zároveň som ju spojila s fotením vtedy aktuálnych Oscarov.
Téma na mesaic marec bola Vyrobený kočiarik, keďže ste pár článkov dozadu ste mohli vidieť môj kočík od bábiky Steffi Love. Podmienkou bolo si nejaký vyrobiť. Ja doma mám až dva, to znamená, že nechcela som míňať svoj čas na výrobu kočíka, keďže ja mám dva dokonalé a zjavne by som lepšie nevyrobila.Smějící se Plast je plast.
Témou na mesiac apríl bola Veľká noc, čo mi úplne najviac vyhovovalo, keďže ja robím veľkonočné fotenie s prianím každú veľkú noc. Tak som spojila dva v jednom a uverejnila i tam náš veľkonočný skleník.
A teraz sa dostávame konečne ku podstate tohto článku. Témou na mesiac máj je kvetinárstvo - kvetinárka. Nádherná téma, už od apríla, kedy som sa tému dozvedela som veľmi túžila niečo na ňu vymyslieť.
S mami máme doma na ňu všetky potrebné i predvyrobené veci. Istú dobu sme sa pohrávali i s myšlienkou urobiť si stále kvetinárstvo v našom druhom dome pre bábiky, ale tam som si nakoniec presadila iné obchody a na kvetinárstvo už nejako nevyšlo miesto.
Jedno kvetinárstvo sme s mami robili, skôr vtedy len ona, na moje 15.narodeniny, keď sme robili narodeninovú oslavu v holandskom štýle a mami postavila veterný mlyn, v ktorom spravila kvetinárstvo s malými viazanými kyticami a pod.
Tieto všetky kytice a doplnky nám ostali a čakali na svoj pravý čas, ktorý konečne tento mesiac nastal.
Taktiež by bola pre nás i hamba sa nezúčasniť tejto témy, keďže sme mali rodinné kvetinárstvo a obe sme pri ňom vyrastali a žili. Kto lepšie by ho mal spracovať a vyrobiť, keď nie my dve ako tím?Usmívající se

V marci sme doma robili pár zmien a chystali sme sa vyhodiť jednu starú poličku, skôr len jej drevenú konštrukciu, lebo bola už zničená a my sme si chceli nechať z nej len tri ratanové košíky.
Vtedy mami niečo napadlo a vraví mi. Pozri sa, otočila ju dole hlavou aký je z nej krásny altánok pre bábiky. Fíha, vtedy sa mi začali v hlave prebleskovať rôzne nápady. Mami mi ukazovala, že sa dá využiť z oboch strán. Videla som v nej maličkú záhradku, ale najmä altánok, v ktorom by visela záhradná hojdačka, ktorú som pred rokmi vyrobila a stále nemá svoje trvalé miesto. Taktiež sme už v nej videli ako sa dajú do nej vložiť rôzne vonkajšie nábytky, či lavička. Len jej bude treba urobiť ešte podlaha, aby sa horný strop/podlaha zvýšili.
To boli také prvé impulzy a nápady. Hnedá farba konštrukcie poličky sa mi nepáčila, okrem toho, že bola už zničená, preto som sa ju rozhodla premaľovať. Lenže biela farba by nebola ideálna, keďže moja hojdačka je biela, lebo by zanikla. Chceli sme doma robiť experiment s miešaním farbieb. Náš sen bolo ísť do mentolovo/tyrkysovo/pastelu, čo je dnes veľmi trendy a moderná farba. Neviem, kedy by sa nám ho doma podarilo urobiť. Keďže som mala minutú bielu akrylovú farbu, ktorá je základom pri každom miešaní farieb, musela som si ju ísť do kúpiť. Lenže bielu farbu potrebuje každý a tam, kde ju kupujem bola minutá a mne v tom papierníctve padla do oka táto mentolová farba. Vravím mami, že pokiaľ nebudú mať bielu, ja si kúpim túto a konštrukciu skrinky nafarbím s ňou a zatiaľ nebudem potrebovať ani bielu.
V ten deň, čo som kúpila mentolovú farbu v papierníctve sa mi podarilo kúpiť nakoniec i bielu farbu v obchode Kik, kde mi ju predavačka vyložila priamo pred nosom, keď som ju tam hľadala.Smějící se Nemali ju vyloženú, ale keď som prišla ja, tak sa o to zázračne postarali.
Bielu nakoniec mami poutila na zafarbenie podlahy, ktorú vyrobila z lekárskych paličiek do hrdla.

Posledný aprílový víkend sa mami chytila, dostala inšpiráciu, chytila hubku a začala konštrukciu farbiť "patinovať" ako videla v rôznych videách, čo je dnes moderné, keď všetko pôsobí ošúchano/oplieskaným dôjmom.Smějící se
Taktiež vytvorila podlahu/parkety z lekárskych paličiek, ktoré nalepila na tvrdší kartón.
Keď to všetko uschlo, začala so zariaďovaním kvetinárstva.Usmívající se

Veľká, ale naozaj obrovská vďaka patrí zberateľke Vlaďke (ziza.blog.cz), ktorá mi v januári tohto roka poslala obrovský balík s veľkým množstvom kreatívnych potrieb, materiálov a rôznych zaujímavých a najmä pre nás využiteľných vecí.
Vďaka nej sa v obchodíku vyskytujú kovové doplnky na šperky ako sú malé Eiffelovky, dva typy nožníc, malý anjelikovia v malom košíku, vonkajšia kriedova tabuľa a hlavne rôzne maličké ružičky, z ktorých mami ešte pred tromi mesiacmi (predtým ako vôbec netušila, že urobí tento projekt), prerobila a urobila nové kytice do svadobného salónu.
Mami vykradla rôzne naše projekty od svadobného salónu pre bábiky cez valentínsky ochodík, kde zobrala všetky kytice, či miniatúrne kvetiny. Ešte jej to nestačilo a vykradla všetky kvetinové aranžmány i z oboch domov pre bábiky.Smějící se
Keďže chcela kvetinárstvo, ktoré má mať už moderný štýl a nepredávajú sa v ňom len kvetiny a kytice, ale aj rôzne home & deco dekorácie, tak pokračovala ďalej a zobrala nejaké napr. z provensálskej spálne pre bábiky a tak pokračovala pokiaľ nebola totálne spokojná.Smějící se vA myslím, že jej to dodnes nestačí a ešte stále premýšľa, že čo mohla mať kvetinárka v obchode.Smějící se



Okrem toho sme do kvetinárstva dodali rôzne črepníky a iné záhradnícke potreby, ktoré vlastnia naše bábiky. Biele vysoké črepníky s rastlinami, či rastliny v kovových kýblikoch sú zase zobraté z dvoch kuchýň pre bábiky.
Ružové tulipány, biele kaly, ružová, priehľadná váza, bieloružový menší svietnik, veľká strieborná konva a strieborná pokladňa sú od Mattela.
Nápis Home je z jednej visiacej dekorácie kvôli tomu som ju aj kúpila a z nej som ho odstrihla dole.
Taktiež i biela vtáčia búdka je home dekorácia do interiéru.
Visiace malé košíčky a jeden položený na pulte sú miniatúry, ktoré som už našla pred 2 rokmi v jednom našom papierníctve.
Malá keramická bielomodrá váza je od Terky (lilyfashion.blog.cz), ktorý som pred dvomi rokmi dostala od nej na Vianoce.
Všetky priehľadné veľké vázy sú umelohmotné štamperlíky na pitie.Úžasný
Biele drevené krabice v rôznych veľkostí sú z kreatívneho obchoda, pôvodne boli bledé, ja som ich dávnejšie natrela na bielo.

Dva biele košíky, dve veľké debničky, dva veľké svietniky, hodiny, papierové krabičky, či vydekorované fľašky s levanduľou sú moja ručná práca.
Všetky kytice, aranžmány a vence vyrobila mami.
A aby toho nebolo málo, vzala si mami do hlavy, že musí do takého moderného kvetinárstva vyrobiť mini lampáš a klietku.
Lampáš sa jej vydaril, klietka už menej (pokúšala sa ju robiť 2x), ale obe sa v obchodíku nachádzajú.
Stužky na čiernych rolkách, či vystrihnuté kruhové celofány na kvetiny máme ešte zo spomínaného projektu spred 11 rokov. Mami sa zdalo, že kvetinárka má málo stužiek, aby to bolo prirodzenejšie, zobrala ešte rôzne stužky z mojich kreatívnych zásob.Smějící se
Pracovný pult je nová čajová krabička, ktorú sme pred 2 mesiacmi kúpili v Kauflande vo veľmi lacnom výpredaji. Vysoká biela polička je zase požičaná z provensálskej spálni/diorámy pre bábiky. Z oboch mami urobila poličkový nábytok vhodný do kvetinárstva.
Dlho rozmýšľala a hlava jej išla prasknúť, čo má použiť ako pult. Až potom náhodou našla ešte zatiaľ nepoužitú novú čajovú krabičku s vintage nádychom ako má celá táto naša predajňa.Usmívající se

Tehlovú stenu ako pozadie som si vyrábala nezávisle nie za účelom tohto projektu, jej pravá časť nie je ešte dokončená, lebo sa mi minula biela akrylová farba a nemala som ju možnosť dokúpiť, projekt už čakal na fotenie a tlačil ma čas - Deň matiek.Usmívající se
Bola nízka oproti konštrukcii tejto stavby, preto som ju musela vyvýšiť s múrom, ktorý som vyrábala vlani v novebri do súťažnej témy Urban Streetwear. Stačilo to len na dlhšiu časť prednej steny, trebalo zakryť vyvýšenie pravej steny, preto som zvolila hnedý plot z lekárskych paličiek, ktorý som vyrábala už pred rokmi. Plus bola tam stále v kúte jedna diera, preto mami vymyslela na rýchlo takýto kvetináč z mini čajových krabičiek, ktoré boli namaľované na hnedo.
Poslednou vecou bol nápis a názov kvetinárstva. Mami hľadala na internete názvy zahraničných kvetinárstiev pre inšpiráciu. Z nich sme si pokombinovali a vytvorili nakoniec názov "The Flower Lady".

Kúpila som v zľave mini pečiatky v obchode Kik, ktoré som chodila očumovať už vtedy, keď boli ako nový tovar. Keď sa dostali do výpredaja posledné 2 kusy, tak som neváhala a rýchlo som si ich kúpila.Úžasný Vedela som, že ich využijem na viacero svojich kreatívnych vecí od pohľadníc cez celý svet tvorby pre bábiky. Nevedela som, že až tak rýchlo.
Mami si vyskúšala pečiatkovanie, chce to trpezlivosť, rovno písmenká ťažko opečiatkujete, preto vymyslela "tancujúce" písmená nápisu. Lenže jej to opečiatkovalo niekde aj kruh (pečiatka je v tvare kruhu), tak to nebolo veľmi pekné. Taktiež nápis bol len na tvrdom papieri a stále sa hýbal a nestál na mieste. Preto som sa toho chopila ja a urobila nový, kde som sa vyvarovala všetkých pečiatkovským nástrahám.Smějící se A okrem tvrdého papieru som nápis nalepila na mäkkú kreatívnu penu. Mami vymyslela visenie na reťazi. Pôvodne mal nápis visieť v strede, ale keďže kazil výhľady do celej predajne, mami vymyslela jeho umiestnenie na horný ľavý bok. Využila pri tom kovovú časť starej ihlice, ktorú trošku ohla a napichla do konštrukcie.
Takto nejako vznikol celý projekt.Úžasný

A ešte k samotnej floristke alebo skôr po našom kvetinárke Sayuri. Do playlinky Barbie Made to Move Neko som sa pobláznila už vlani. Doma som ju mala už 2 krát a použila som obe ako darkyne tela a hlavičky som nakoniec predala. Lenže láska k nej stále pretrvávala a keďže som asi narazila v našom najväčšom Dráčiku na posledný kus, musela som si ju opäť kúpiť. My obe s mami ju proste milujeme.♥
Do tohto projektu nám veľmi sadla, oblečená už bola dlhšie v pastelových farbách, možno aj preto sa nám zdala najvhodnejšou voľbou.Usmívající se

A keďže som mala "absťák" a dlho som žiadny projekt/obchodík pre bábiky nerobila, dobre som sa vybláznila pri fotení ako zákazníci nakupujú.
Kvetinárka/florista Sayuri je Barbie Made to Move Neko. Náušnice má od Katky/zmrzlinky.
























Prvá zákazníčka je Blanche - Barbie Cinderella Lady Tremaine. Konečne ju môžete vidieť na kĺbovej tele od Barbie The Look Karly Sweet Tea. A na krku má náhrdelník tiež z dielne Katka/zmrzlinka.Usmívající se








Druhými zákazníkmi sú Gordon - Barbie Happy Family Grandfather s vnučkou Vivien - Skipper Camping Family.










Treťou zákazníčkou je Corrie - Poppy Parker Corrie Bratter - Barefoot in the park








Štvrtými zákazníkmi sú Johnny - Captain Jack Sparrow s dcérkou
GIou - Kelly club 5 School bunch.






Konkrétne tohto anjelikami mi vlani poslala Ruženky (ruzena57.blog.cz).Usmívající se




Piatou a zároveň poslednou zákazníčkou je Diedrea - Barbie Stardoll Pretty in Love Style 2. Tá má kabelku od Katky/zrmzlinky.Usmívající se













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára