piatok 31. januára 2014

Louis v parížskej spálni


Dnes Vám umožním ďalšie nahliadnutie do nášho prvého domu pre bábiky. Vďačíte tomu Louisovi, ktorý sa vrúbal do parížskej spálni.S vyplazeným jazykem
Niektorí ste už fotky mohli vidieť pred mesiacom aj na Flickri.

Pri jednej naše prerábacej etape domu, Louis využil príležitosť, keď bola jedna z troch častí prvého domu odsunutá a bez toho aby niečo zhodil si na posteľ v parížskej spálni a postupne si naň aj ľahol.Nevinný
Keď som ho tam uvidela, chytali ma infarkty a popravde, mala som chuť ho nakopať do zadku.S vyplazeným jazykem
Mal šťastie, pretože moja mama na mňa len kričala: "Ofoť ho, ofoť ho! To bude skvelá fotka!".
A tak som vzala foťák a fotila ho. Postupne som radšej bábiky odniesla preč, pokiaľ Louisa neprestane baviť nový priestor pre pobyt.Smějící se
Odvtedy sa najmä Louis si viackrát otvoril a dostal sa nielen do parížskej spálne. Prízemie a prvé poschodie sú totiž najviac ohrozené. Síce teraz je to už lepšie, odkedy sme zmenili systém zatvárania. Ale pri používaní a otváraní jednotlivých miestností si musíme dávať veľký pozor aby nám do nich nechodili.Nerozhodný






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára