utorok 14. januára 2014

Midge


Life in the Dreamhouse - Midge 2013


S veľkou radosťou Vám predstavujem svoj prvý vianočný prírastok - Midge z Domu snov, s tvárou Steffie 1971. Je to moja tretia nositeľka tejto tváre, zároveň moja prvá Barbie s pehami a skutočnými riasami.Usmívající se
Keď som prvýkrát videla bábiky z Domu snov, vedela som, že Midge by som si rada kúpila.
Jej rozkošná retro tvárička, krásne hrdzavé vlasy, pehy a má kĺbové telo, z nej robia úžasnú playline Barbie. Jediná vec, ktorá mi na nej vadí je jej veľká hlava. Preto som ostala trošku sklamaná, keď som uvidela novú Midge z Glam Luxe, ktorá má mať menšiu hlavu a aj lepšie oblečenie.Nerozhodný
Keď konečne do našich obchodov priniesli bábiky z Domu snov, bola to bieda. Čakala som na samostatný papierový regál s veľkými nápismi, ale na miesto toho som našla v prvom Dráčiku len Kena, v druhom najväčšom samé Barbie a až jedného Kena. Stále som sa nevzdávala, išla som aj do Alltoysu, tam som videla Teresu, Summer, Barbie a Kena, ale po mojej Midge nebola ani stopa. Poslednou nádejou bol posledný tretí Dráčik. A tam mali jednu Midge a Teresu. Už som bola spokojná, chcela som ju ísť zaplatiť, keď som zbadala, že má zlatú škvrnu na obočí od farby, čo bola pre mňa dosť veľká chyba. Preto som sa predavačky spýtala, či nemajú inú na sklade. Tá neochotná, ledva povedala pár slov, s tým, že majú len tie, ktoré sú vyložené.Zamračený Ja som si povedala, že keď už mám raz do nej investovať, nech je bezchybná. A čakala som, kedy konečne aj Tesco ukáže svoju vianočnú ponuku hračiek. Bola som si viac menej istá, že v Tescu bábiky z Domu snov určite budú. Ale opäť som sa dostala do stavu veľkého sklamania.Zamračený
Keď Tesco konečne vyložilo svoju ponuku bábik, z Domu snov mali opäť len Kena a Barbie, plus hovoriacu Barbie a Raquelle z Domu snov. Preto som sa už navštvala a povedala som si, že mi ju osud asi nepraje a že cez internetové obchody si ju rozhodne nebudem kupovať.
Ale mýlila som sa.Smějící se

Keď som Midge zbadala na dokonalých fotkách u Vlaďky, bolo rozhodnuté. Musela som ju určite mať. V tom čase ma na jednom slovenskom bazári lákala vytúžená denníčková MH Abbey, ale keďže sa jednalo o moje peniaze, mala som len na jednu bábiku. Vybrala som si samozrejme Midge, ktorá sa do nášho Barbie sveta viacej hodí a lepšie sa využije ako Abbey.
Midge som si preto našla cez bazár z jedného internetového hračkárstva, za rovnakú cenu ako sa predávala v kamenných obchodoch aj s poštovným.
Vtedy bol víkend a ja som čakala, že v novom týždni už konečne dorazí.Usmívající se

Ešte musím spomenúť menší šok, ktorý som pri jej čakaní zažila. Objednávku som v pondelok potvrdila, utorok mala prísť. A v ten istý deň, prišiel leták s vianočnými ponukami na hračky z Hypernovy. A v ňom boli ofotené všetky bábiky z Domu snov (aj Nikki, ktorú som zatiaľ v ani jednom hračkárstve nevidela) a ešte boli aj o 5€ lacnejšie ako stáli v normálnych hračkárstvach a na internetových obchodoch.Překvapený
Napriek tejto stratiplnej cesty Midge ku mne a iným negatívnym udalostiam som nesmierne šťastná, že ju mám.Úžasný

Fotky krabice.
Midge má zbierke aj Hanneton, ktorá ju má tiež pekne "zdokumentovanú".S vyplazeným jazykem


Všetky dievčatá z internetového seriálu.


A už konečne fotky aj mojej Midge.


Meno jej ostane Midge, zatiaľ sa u mňa žiadna Barbie tak nevolala. Aj keď pre mňa stále ostane tá "pravá" Midge s tvárou Diva.Nerozhodný







Pohľad na krásne pehy.Smějící se


Náušnica.


Sveter/sako. Aj táto Midge má jednu chybu. Sako má na ľavej strane menší fľak.Křičící Zatiaľ som jej ho neprala.


Nárdelník. Škoda, že už nepoužili aj druhú farbu ako má v seriáli.Zamračený


Šaty. Pekné, aj keď nie sú celkom farebne zladené podľa môjho vkusu.


Zadná strana. Ďalší nedostatok. Volány na zadnej strane nepokračujú, aspoň, že už konečne majú jednu vzorku z oboch strán.S vyplazeným jazykem


Náramok.


Topánky.


Kabelka je tiež nie veľmi vypracovaná.


A Midge sa nám prezliekla do svojich druhých šiat, ktoré na rozdiel od hlavných sa mi veľmi páčia. Sú také milé a dievčenské.Úžasný





Detailný pohľad na druhé šaty.


Fotenie Midge ma veľmi bavilo. Spolu s mamou sme jej vymysleli aj prostredie, v ktorom sa "kreatívne" ofotí. Midge som urobila provizórne malý šatník.Usmívající se
Fotiek je viac, pretože Midge je taká úžasná a považujem ju momentálne za moju najkrajšiu playline Barbie.S vyplazeným jazykem
Mojej mame sa spočiatku až tak nepáčila. Preto som si ju kúpila ako darček pre seba na Vianoce. Nakoniec názor zmenila. Pri mojich fotkách vo vianočnom obchode sa do nej zaľúbila rovnako ako ja.Smějící se Tiež v nej vidí to retro kúzlo jej tváričky.Usmívající se Síce nie je fanúšička tváre Steffie, ale táto sa jej dokonca páči viac ako tá z BB 2.0.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára