nedeľa 26. januára 2014

Snowball

Snowball

Barbie pet dog 1990




Predstavujem Vám ďalší prírastok do sveta Barbie. Síce sa tentokrát nejedná o žiadnu bábiku, ale o krásneho a dokonalého psíka Samojeda menom Snowball. Meno je originálne od Mattela, ja som mu ho nemenila, myslím, že Snowball - snehová guľa ho dokonale vystihuje.Usmívající se
Je to ďalší retro kúsok v mojej zbierke. Dokonca je o do mňa o "jeden" rok starší.S vyplazeným jazykem
U nás doma už býva od augusta, stále som sa ho chystala fotiť, len som mu chcela vyrobiť obojok s vodítkom. Keďže ja mám vždy rozpracovaných niekoľko projektov naraz, stále som výrobu obojku s vodítkom odkladala na dobu neurčitú. Keďže ide o snežnú rasu psa, v letnom období mi prišla jeho prezentácia smiešna, tak som vedela, že ju odložím na zimné obdobie.

Okolo mája minulého roka som sa rozhodla urobiť rôzne zmeny v mojej zbierke. Jednou z nich bolo rozdonutie, že predám niektoré plastové sety nábytkov pre bábiky, ich staršie šaty, ktoré sú už nemoderné a aj iné ich príslušenstvá a doplnky, ktoré nebudem využívať pri tvorbe Barbie sveta.
A keď som ich už začala predávať bola som aj zvedavá, čo na slovenských bazároch ponúkajú pre bábiky Barbie a spol. Väčšinou nič zaujímavé, keď uvidíte niekedy 2-3 zberateľské Barbie, budete radi. Mňa osobne nezaujímajú len bábiky, ale hlavne rôzne staršie kúsky nábytkov, ktoré by sme s mamou vedeli použiť a prerobiť pre naše bábiky.Usmívající se
Náhodou som pri mojich pravidelných obchôdzkach objavila tohto krásneho psíka, ktorého som už dobre poznala vďaka Vlaďke. Vedela som, že je hodnotný kúsok, pretože na E-bay sa predáva dosť vysokých cenách, keď je k nemu aj origo krabica, tak aj za vyše 100 dolárov.Zamračený
Nekúpila som ho úplne hneď, pravidelne som ho chodila pozerať, či je ešte na predtaj a čakala som kým ho predávajúca zlacní, pretože som vedela, že jej ho na Slovensku za cenu 7€ nikto nekúpi. Predávala ho samostatne s dvoma hrebeňmi. Keď ho po dvoch týždňoch zľavila o jedno euro a ja som ho radšej kúpila, pretože 100% istotu človek nikdy nemá.
A tak sa Snowball dostal do mojej "plastovej" rodiny.S vyplazeným jazykem
Ja som z neho nesmierne šťastná, keďže plnohodnotný svet si bez zvierat určite neviem predstaviť ani u mojich bábik.
Po jeho kúpe som si už bola istá, že neostanem len pri jednom Mattel psovi.Smějící se


Nasledujú detailné fotky Snowballa. Je pohyblivý, hýbe všetkými končatinami a hlavou. Aj preto pôsobí dosť realisticky.Usmívající se


Toto je jeho originálna kefa a hrebeň.


Mal troška ošúpanú farbu z nosa, čiernou akrylovou farbou som mu ho opravila. Inak bol bezchybnou stave. Predávajúca ho musela oprať v nejakej kvalitnej aviváži, pretože stále vonia.Úžasný




Pohyblivosťou je už troška "dôchodca", nohy sú už vydratejšie.






Pohľad na predné laby.


A samozrejme nesmú chýbať fotky v "exteriéri". Sebastian musel ísť svojho nového kamaráta vyvenčiť.S vyplazeným jazykem















Pohľad na originál balenie. Chýba mu ružová vesta, ružový prívesok s nápisom "Snowball" a lososová miska. Bez týchto vecí určite prežijem.S vyplazeným jazykem


A našla som aj video s celou kolekciou Ski fun Barbie a priatelia, do ktorej patrí aj môj Snowball.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára