piatok 24. januára 2014

Nájdeš ma?


Keďže počasie mi stále nepraje nafotiť ďalšie vianočné prírastky (jedenému už chýba len pár snímok, ale 2 čakajú na svoje fototermíny), našla som ešte pár fotiek v počítači, ktoré som na blogu neprezentovala. A aj niektorým už isto chýbali mačky, mali teraz dlhšiu pauzu.Smějící se


Moje mačky sa radi skrývajú a vyhľadávajú rôzne úkryty - bunkre. Často im ich muísme provizórne aj vytvárať. Niektoré sú na bukroch už závislé. Jedným z nich je aj Louis, ktorý sa jeden novembrový večer skvelo hral a pri tejto zábave sa rozhodol, že si sám musí takýto bunker vytvoriť, keďže žiadny úkryt nikde nebol spravený.
Mala som deku preloženú zo sedacej časti na operadle a on toľko pchal hlavu pod zloženú deku, že sa nakoniec pod ňu aj dostal. Nakoniec pod ňou aj zaspal a nám sa doma naskytol tento rozkošný pohľad. A samozrejme sa nedalo odolať a išla som si po foťák.
Našu obývačku máme zariadenú v africkom štýle, preto máme aj deky a dekorácie s leopardími vzormi. Usmívající se A pri fotení sa vytvorila náhodne táto "koláž".




A našla som aj jedny fotky z nášho balkóna, ktoré som fotila ešte niekedy v máji minulého roka.
Je na nich Ross, konkrétne si sadol do dekoračného vozíka.Smějící se



V pravom rohu fotky je zachytená jeho mama Emma.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára