utorok 14. januára 2014

Barbie ♥ Jonathan Adler Happy Chic set (2009)


Keďže už skoro väčšina z Vás zberateľov bábik už ukázalo svoje vianočné darčeky, pokračujem aj ja predstavovaní svojich prírastkov. Tentokrát sa nejedná o samotnú bábiku, ale o ďalší kúsok nábytku pre bábiky do našich domčekov pre bábiky.Usmívající se


Konkrétne sa jedná o zberateľský a návrhársky kúsok - Jonathan Adler Happy Chic set, Pink Label. Vytvorený pri príležitosti 50. narodenín, ktoré Barbie v roku 2009 oslavovala.Úžasný

Túto ružovú sedačku som obdivovala pekných pár rokov u rôznych zahraničných zberateľov na Flickri. Vždy som si vravela, že raz mojím bábikam túto sedačku zadovážim. Moja mama ju tiež spoločne so mnou obdivovala, len vtedy naše bábiky nemali poriadne bývanie, tak by bola jej investícia zbytočná, nebolo by ju, kde umiestniť.
Keď sme si pred rokom a pol začali stavať s mamou dom pre bábiky, moja túžba po tomto kúsku bola čím ďalej, tým viac reálnejšia. Len opäť v ich dome nebolo miesta, pretože sme už dávno mali vyhradené a dizajnérsky zariadené miestnosti podľa svojho vkusu. Sedačka sa nám už nehodila, je moderná a mi máme izby zariadené viac klasicky.

Svetlý okamih nastal, keď mama v septembri minulého roka rozhodla, že našich projektov je veľmi veľa a treba im vytvoriť adekvátne miesto.Usmívající se Preto sme si začali stavať druhý dom pre naše bábiky. Asi pred rokom sme si kúpili v Lidli "zebrovú" samolepiacu tapetu, ktorá je moderná a pri jej kúpe som hneď vedela, kde by som ju v budúcnosti využila.Úžasný
Vizuálne som si ju predstavovala do moderného interiéru, v ktorom by ako hlavný bod dominovala táto sedačka od Jonathana Adlera.
Zhruba od oktúobra minulého roka sme s mamou začali hľadať túto sedačku na európskych E-bayoch, kde by nás jej celková suma aj s poštovným vyšla lacnejšie. Mama našla jednu na britskom E-bay, dosť dlho (možno aj 2 týždne) sme nad jej kúpou uvažovali. Keď sa mi podarilo predať na jednom slovenskom bazári, jeden Barbie nábytok z môjho detstva, ktorý sa nám už do interiérov nehodí, bolo rozhodnuté. Zarobila som na poštovné a tak som sedačku konečne objednala. Prišla asi mesiac pred Vianocami, dosť rýchlo a nečakane. V sobotu nám zazvonil poštový kuriér slovenskej pošty, bol pre nás šokom, pretože som si nemyslela, že chodia aj v sobotu doobeda. Bola to výhoda, bol víkend, boli sme doma a nemusela som sa zbytočne namáhať ísť na poštu.Úžasný
Kreslo sme si rozbalili skôr ako nastali Vianoce.S vyplazeným jazykem
Moja mama pokladá tento darček za jeden z najkrajších darčekov, ktoré dostala, dokonca aj jej promočný darček vraj momentálne predbehol. Pre ňu je to super dizajnérsky kúsok, ktorý predbehol aj jej červenú Modern Comfort kuchyňu pre bábiky.



Balenie je veľmi luxusné, túto krabicu určite nepoužijeme ako materiál pre našu tvorbu.Smějící se


Druhá strana.


"Samotný" Jonathan Adler.


Zadná strana krabice.


Detailnejšie fotky zadnej strany krabice. Kto chce môže si prečítať aj text.


Väčšina z Vás asi skôr pozná samotnú Barbie s tvárou Mackie: Barbie ♥ Jonathan Adler. Je pekná, ale ja by som viac prijala len samotnú lampu so stolíkom a s doplnkami k nášmu kresielku.S vyplazeným jazykem


Ďalší anglický text.


Tu je jeden záber z ozajstného domu v Malibu, na ktorom Jonathan Adler spolupracoval pri jeho zariaďovaní pri príležitosti Barbie okrúhlych narodenín.Usmívající se


Kreslo po vybelení z krabice.




Zadná strana kresla.



Valcové vankúše. Jeden z nich má aj visačku.


Ďalšie dva vankúše s dvoma odlišnými stranami. Prvé dva motívy.


Druhá strana, ďalšie dva motívy. Biely vankúš má tiež visačku.


Štýlová deka.


Madrac, všetky vankúše a deka boli k sedačke prišité.



A aký by to bol u mňa článok a predstavenie bez kreatívnych fotiek? Tie musia byť.Smějící se
Shakira sa podujala na túto slávnostnú príležitosť. Po prvýkrát od jej predstavenie na blogu som ju konečne prezliekla. Tentokrát sa obliekla do elegantnejšieho outfitu.Usmívající se
Čierny stôl a lampu vyrábala mama. Tieto kúsky a ešte aj iné uvidíte v budúcnosti aj v samotnom druhom domčeku v modernom interiéri spolu s čiernym klavírom. Niečo z tejto izby ste už videli pri silvestrovskom fotení tu.













A ešte bližšia fotka na záver s Barbie Loves Jonathan Adler.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára