piatok 31. januára 2014

Scéna fotografovania


Tieto fotky som fotila ešte do októbrovej témy mesiaca u Niny. Témou bola portrétová fotografia alebo Scéna fotografovania. Vybrala som si druhú možnosť, ktorá bola pre mňa zložitejšia a kreatívnejšia. Dôležité bolo hlavne dostať ten správny nápad.Usmívající se


Keďže v tom čase bolo ešte začiatkom októbra celkom teplé počasie a pribudol do rodiny aj pes Snowball, ktorého som vám predstavila predošlom článku, rozhodla som sa ho využiť do tejto témy. A tak som dostala nápad a nafotila jednoduchý fotopríbeh bez slov.
Grace sa rozhodla, že si urobí pár fotiek svojej dcérky Deidre aj s ich psíkom Snowballom v parku.Usmívající se
Síce už aj k nám prišla poriadna zima a aj cez tento týždeň po prvýkrát snežilo, ale dúfam, že Vás moje fotky troška zahrejú. Ja s nimi už privolávam trošku aj jar.Úžasný








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára