sobota 11. januára 2014

Vianočné darčeky 2013 od Šárky


Aj cez minulý rok som bola asi veľmi poslušná, preto ku mne prišiel aj cez tieto Vianoce Ježiško z Jihlavy.Smějící se

Šárka mi ešte v novembri písala jeden "prieskumný" e-mail, v ktorom sa o do mňa snažila vyzvedieť aké zbierky doma mám a čo okrem bábik zbieram. Trochu som už mala tušenie kam tým mieri, preto, keď mi prišiel ďalší e-mail, v ktorom si overovala moju adresu a chýbalo už 2-3 týždňe do Vianoc, už som vedela, že Šárka ma chce asi prekvapiť.
A mala som pravdu. O týždeň mi prišla listová zásielka z Jihlavy.Smějící se
Niektoré veci som po otvorení uvidela hneď, ale väčšina z nich bola ešte zabalená vo vianočnom papieri a na každom darčeku bolo ešte aj moje meno.Usmívající se Tie zabalené som si otvorila až na Štedrý večer.
Dosť bolo písania, poďte sa pozrieť detailnejšie, čo pekného som dostala od Šárky.

1.darček - 8 servítok


Servítky, tie som videla ako prvé po otovrení obálky. Väčšina z Vás asi nevie, že mám doma aj rozsiahlu zbierku rôznych servítok. 7 vianočných a jedna veľkonočná.
Raz Vám svoju zbierku predstavím aj na blogu.Úžasný

2. darček - vianočná pohľadnica


Krásna vianočná pohľadnica v Tilda štýle.
Ja síce veľmi rada vyrábam pre druhých rôzne pohľadnice, ale mám rada, keď aj sama niekedy dostanem pohľadnicu. O to viac si ju cením, keď je ručne vyrábaná.

3.darček - dekoračný anjel


Šitý anjelik/dekorácia na zavesenie.

4.darček - soška mačky


Soška mačky v teniske.Usmívající se

5.darček - háčkovaný medvedík


A teraz dvaja medvedíci. Musela som Vám ich ofotiť ako boli originálne a prvotriedne zabelení.

5.darček - háčkovaný medvedík


Macko po rozbalení. Musím sa vám priznať, že práve on mi urobil najväčšiu radosť. Keďže doma mám ešte aj z detstva menšiu zbierku plyšových medvedíkov. Dlho sme ju už nerozširovali, ale teraz sa konečne k nim pridal aj tento milučký od Šárky.
Raz Vám aj túto zbierku ofotím a dám na blog.Usmívající se

6.darček - kľúčenka v tvare macka


A posledným darčekom bol opäť macko, ale tentokrát tento slúži ako prívesok na kľúče alebo mobil. A medzi zbierkami, ktoré mám doma, ale už ich tiež nerozširujem je zbierka rôznych kľúčeniek, ktoré sa v budúcnosti tiež chystám raz ofotiť na blog.Usmívající se

Milá Šárka, týmto Ti chcem ešte raz strašne poďakovať, že si na mňa myslela a robila si si so mnou toľko starostí. ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára