utorok 4. augusta 2015

Barbie Fashionistas Accessory Pack (2013)


Aby Vám už súťažné fotky so Shaniou neliezli na nervyS vyplazeným jazykem, tak si dáme malú "pauzu" v podobe nových Barbie doplnkov, ktoré som si pred dvoma mesiacmi kúpila. Tieto doplnky som už dávnejšie zaregistrovala u nás Dráčikoch, ale nikdy som im nevenovala väčšiu pozornosť.

Neskôr, keď boli novinkou aj na Flickri, tak som si ich rada obzerala, vždy sa mi najviac z tohto setu páčili čierne vysoké čižmy. Vravela som si, že za jedny čižmy ich určite nebudem kupovať. Aj na Flickri zahraniční zberatelia najviac využívajú tieto čižmy. A po skoro dvoch rokoch som si nakoniec tento set doplnkov kúpila. Keďže mi na narodeniny prišla Barbie Herve Leger nahá, vedela som, že sa posnažím ju obliecť do trošku podobného outfitu ako je ten jej originál. K tomuto zámeru som potrebovala práve tieto vysoké čierne čižmy.Smějící se Takže som šťastná, že som nakoniec mala zámienku pre ich kúpu.S vyplazeným jazykem
A už sa môžete tešiť, že v najbližšom čase Vám predstavím aj samotnú Herve Leger.Mrkající
Na predstavenie doplnkov sa podujali Style Midge z druhej vlny a Style Raquelle z prvej vlny. Oblečenie si požičali od Basic 001 kočiek, aby jednotlivé doplnky a topánky lepšie vynikli. Zatiaľ nemajú oficiálne mená, časom hádam aj ich zvládnem pofotiť. Teraz uprednostňujem zberateľské kúsky.Úžasný














Detailnejšie sa najprv pozrieme na doplnky, ktoré nám predviedla Midge.


Slnečné okuliare sú peknučné, tento typ som už mala napr. pri mojej Fashionistas Artsy (Angela) 2010, ale tá ich mala oranžovej farbe. Tieto sú pre mňa krajšie.Usmívající se


Pohľad z boku na slnečné okuliare.


Náramok, rovnaký typ mala v outfite jej kolegyňa pri fotení Raquelle. Len tá ho ma krajšie vypracovaný. Nemám rada tieto typy náramkov (náramok+prsteň), preto som ho už dala nejakej z mojich Barbie, ktoré predávam.


Moje obľúbené čierne čižmy so zlatými prackami. Čierne čižmy moje kočky vo svojom šatníku predtým vôbec nemali, takže som šťastná, že už majú aj v tejto základnej farbe.Usmívající se


Zlatá kabelka - predná strana. Usmívající se
Je dosť plastová, preto som ju dala na predaj s nejakou druhou Barbie z tých, ktorých momentálne predávam.


Zadná strana kabelky.


A druhú polovicu doplnkov Vám predvedie Raquelle.Usmívající se


Zlatý náhrdelník sa mi až tak nepáči, tiež mi príde príliš plastový, ale mama ma nahovorila si ho nechať. Pretože tieto mohutné typy náhrdelníkov sú posledný rok veľkým hitom vo svete módy a ani moje bábiky nemôžu zostať nemoderné.Smějící se Takže zatiaľ mi ostáva v zbierke šperkov pre bábiky.


Červené lodičky s trblietkami. Tak tie už som predala s nejakou Barbie.


Červená "listová" kabelka - predná strana.Usmívající se
Tak tá je tiež už predaji s nejakou Barbie. Proste aj ona je príliš plastová, ja už uprednostňujem reálnejšie plastové a predovšetkým látkové kabelky.


Zadná strana kabelky.


A ako vyzeralo balenie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára