štvrtok 20. augusta 2015

DNTM cycle theme 8: Big bang boom hair


Pomaly, ale isto sa dostávame do posledných kôl modelingovej súťaže na Flickri. Témou 8. kola súťaže bolo Big bang boom hair - veľký tresk vlasov. Pre mňa troška divná téma, ktorá ma asi najmenej bavila, ale moja mamina si s ňou dosť rýchlo a ľahko poradila.Usmívající se

Pravidlá pre toto kolo súťaže boli:
- fotka musí byť zblízka
- fotka musí byť bratá od žalúdka
- Vaša modelka mala make up čistý, ale farebnýa nie neporiadny/špinavý
- fotka nesmie byť rozmazaná/otočená
- vlasy/účes musia byť v bláznivom štýle
- odporúčam zmenu vlasov Vašej modelky len pre toto kolo súťaže
- pozadie môže byť aj vonku, ak chcete

Chlapec nám dal na ukážku ako pri každom kole pár fotiek s prákladami akoby mali vyzerať takéto modelky s bláznivými účesmi. Polovica modeliek na fotkách mala husté a kučeravé vlasy, napr. tam bola Barbie Fashion Fever Tokyo Style Lara, ktorá má tiež husté kučeravé vlasy s modrými prameňmi.
S mamou sme sa hneď po prečítaní novej témy zhodli, že Shanii musíme dať niečo zaujímavé, zlváštne alebo jedinečné do vlasov. Jedna modelka na ukážke mala v hlave topánku.
Mama po pár minútach pozrela na mňa, skôr na moje uši a vraví mi, že tá ružová náušnica, ktorú mám v ušiach je skvelý prvok, ktorý by sme mohli Shanii zakomponovať do vlasov. Neskôr sme premýšľali o Eiffelovke a nakoniec ako vidíte na fotkách, Shania dostala do hlavy oba motívy. Mini Eiffelovka pochádza z jedného prívesku na krky, ktorá už dávno skúži ako dekorácia v parížskej spálni, ktorú ste mohli vidieť pri prvom kole tejto súťaže tu.Usmívající se
A ružová neónová náušnica patrí z páru náušníc, ktorý som vlani dostala od Terky, vy ju poznáte pod názvom LilyFashion A všetky darčeky spolu s náušnicami som prezentovala vlani auguste na blogu tu.
Mamina použila okrem spomínanej ružovej náušnice, mimi Eiffelovky aj ružový prameň vlasov, ktorý pochádza z rovnakého Barbie časopisu a je takým "súrodencom" modrého prameňa, ktorý sme použili pri predchádzajúcej téme Voda. S týmito vecami sa mama pohrala a vytvorila účes, s ktorým by sa Shania nemusela hanbiť ani na dostihoch v Ascote.Smějící se
Na sebe má ružovú pink blúzku, topánky a náhrdelník od Fashionistas Raquelle 2012/Samanthy.
Strieborný náramok a nohavice má od Barbie Style/Módnej ikony z druhej vlny, ktorú som si nedávno kúpila. Použila som pozadie s motívom troch veľkomiest - Paríž, Londýn a New York.Úžasný
Shania v tomto kole skončila na treťom mieste. Na druhom skončila súťažiaca, ktorá má ako jediná ešte v súťži Bratz bábiku, pritom bola úplne najslabšia, nič sa nesnažila urobiť, len prehodila bábike dlhé blond vlasy na jeden bok a to bolo všetko.
Prvá skončila súťažiaca, ktorá je pre mňa najlepšia, keď nerátam svoju Shaniu. Súťaží s Barbie blond Fashionistas 2015, ktorá má novú tvár, samozrejme jej dala kĺbové telo. Tá vždy má veľmi pekné fotky, je vidno, že sa s bábikou a s témou vie vyhrať a je rovnako kreatívna ako ja s maminou.Usmívající se
A teraz si už vychutnajte zvyšné fotky. Opäť úplne prvá fotka bola tá "súťažná".












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára