streda 19. augusta 2015

DNTM cycle theme 7: Water


Siedme súťažné kolo modelingovej súťaži na Flickri malo dosť jednoduchý názov Water - Voda.
Po Animal Print Dizajn téme aj túto tému vzala hneď na začiatku do rúk moja mamina.Smějící se


Pravidlá pre toto kolo súťaže boli (tentokrát menej):
- modelka musí mať dlhé šaty
- musí byť vo vode
- musí mať vlasy rozpustené
- musí mať výrazný make up
- buďte kreatívny

Mňa ako prvé napadlo použiť moje pozadie s motívom kvapiek vody, ktoré už vyše roka používam, je to samolepiaca tapeta z Lidla.
Mamu napadli ešte lepšie nápady. Využiť ozdobné vázy, ktoré používame na vianočnú výzdobu, do ktorých nalejeme vodu, ozdobné kamienky a pravé krištále, ktoré nám ostali ako náhradné kusy z bývalých krištálových lustrov, ktoré mala moja nebohá babi.
Ako podlahu sme dali okrem tapety s kvapkami aj sklá tvare obdĺžnikov, ktoré si uchovávame ako materiál z rôznych fotorámikov. Taktiež mňa napadlo použiť modrú šatku, ktorá vyzerá ako "vlny mora", už som ju pred rokmi využívala pri fotení ako more. Tentokrát som ju ozdobne zavesila na pozadie.Usmívající se
Problém troška nastal s tým, čo Shanii tentokrát oblečieme, aby predsa vyzerala ako "vodný živel". Mama použila ozdobný tyl, ktorý má tvar sukne a v rodinnom kvetinárstve sa využíval pred mnohými rokmi ako ozdoba na svadobné kytice. Keďže táto "suknička" má aj vysiace dve časti, tak tie sme omotali Shanii na jej ruky akokeby to mali byť morské vlny. Mama rozmýšľala, čo jej ale dať na vrchnú časť a mňa vtedy "osvietilo" a napadol ma tento plavkový top od mojej Cali Girl Teresy/Coral, ktorý má motív akokeby vody.Usmívající se Pod sukňou nie je vidno, ale má spodné nohavičky ružovej farby od Top model Summer Hair wear Mirandy.
Do vlasov sme jej dali modrý melír, ktorý pochádza ešte z Barbie časopisov, ktoré mi v detstve kupovali. Šperky - náušnice a náhrdelník pochádzajú opäť z dielne Zmrzlinka/Katka. Sú to krištále, ktoré sú vlastne v určitom skupenstve voda.Usmívající se
Shanii som zmenila programe na úpravu fotiek aj očné tiene. Prvá fotka bola súťažná, na nej som robila tento "experiment", aby som splnila pravidlá súťaže. Len je to slabučko viditeľné, keďže to nie je fotka zblízka, pre mňa úplne zbytočný bod v pravidlách tohto kola.Nerozhodný
Po dokončení tohto fotenia bola voda v oboch nádobách úplne teplá, robila som toto fotenie v čase prvých tropických horúčav. Shania sa aspoň troška osviežila, aj keď to nemala pri tomto kole úplne ľahké.S vyplazeným jazykem
Jedna pikoška z tohto kola súťaže. Jeden súťažiaci tínedžer s bábikou Ever After High, tak ten dal svoju bábiku do umývadla, ale bez toho aby napustil vodu. Doteraz som to nepochopila. Inak v ďalšom kole aj vypadol.
Shania po minulom a tomto kole (za dve súťažné kolá) skončila na 2.mieste! Prvé jej "vyfúkla" bábika Bratz, ktorá bola oblečená ako morská panna. Chlapec má veľmi rád bábiky Bratz, sám ich vlastní v zbierke, preto túto súťažiacu aj troška preferuje.Nerozhodný












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára