sobota 1. augusta 2015

DNTM cycle theme 3: TRESemme Ads


Tretie súťažné modelingové kolo na Flickri sa nieslo v štýle vlasov. Po zadaní témy som spočiatku nevedela presne o čo sa jedná. Našťastie podľ príkladov na fotkách, ktoré sú vždy zverejnené mi nakoniec došlo, že sa jedná o reklamu na šampón.Smějící se


Keď som si do Googla zadala názov TRESemmé Ads vyšlo mi kopec produktov tejto firmy, ktorú som doposiaľ nepoznala.
Pravidlá pre toto kolo boli:
- musí byť na fotke logo firmy TRESmmé
- musí byť biele pozadie
- vlasy majú viať vo vetre
- modelka musí mať biele šaty
- fotka musí byť zabratá od brucha /žalúdka
- musí sa pozerať do kamery fotoaparáta
- vlasy musia byť upravené a čisté
- vlasy nesmú byť v cope
- bábika sa musí stále tváriť ako modelka
- musia byť dve fotky spolu, jedna fotka zblízka

Biele pozadie som mala, jediný problém boli biele šaty, ktoré som mala len svadobné. Použila som biele tričko od Barbie Basic 002 Aphrodité - Christelle a volánovú sukňu zo Fashion Fever svadobných šiat.
Nafotila som dosť veľa podobných snímok až nakoniec som si vybrala dve, ktoré som upravila vo Photoshope a vložila logo a fotku šampónov značky TRESemmé.
S týmito súťažnými fotkami som bola zatiaľ najmenej spokojná, pretože aby som dosiahla efekt vlasov vejúcich vo vetre, mala som Shaniu dať ležať a tak jej vlasy rozviať ako to urobili niektoré iné súťažiace alebo využiť fén. Tiež som jej mohla vlasiť troška natočiť. Ale nič sa nedá už robiť, pár vybratých fotiek môžete vidieť, okrem úplne prvej kolážovej, s ktorou som súťažila.Usmívající se
Z 19 súťažiacih Shania skončila nakoniec na 12. mieste.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára