sobota 15. augusta 2015

DNTM cycle theme 5: Movement in passion


Piatou témou modelingovej súťaži na Flickri bolo Movement in passion - Pohyb vo vášni. Táto téma bola obzvlášť zvláštna, ale podarilo sa mi ju ľahko vytvoriť.Úžasný

Pravidlá pre toto kolo súťaže boli:
- modelka musí mať dlhé večerné šaty na sebe
- šaty môžu byť v akejkoľvek farbe
- šaty musia viať vo "vetre"
- vlasy musia byť rozpustené alebo v peknom elegantnom štýle
- vlasy musia viať vo "vetre"
- pozadie musí byť buď biele alebo čierne

Výber šiat bol jednoduchý. Moje bábiky majú v šatníku len trojo večerných šiat a keďže šaty mali podľa zadania "viať" vo vetre, voľba práve na moje obľúbené od
ktoré som doplnila mojími obľúbenými šperkami od Zmrzlinky/Katky
Táto kombinácia sa tak vydarila a Shanii šaty nesmierne pristali, že na Flickri má už Shania v týchto šatách momentálne 31 "obľúbencov/likeov". Fotka úplne pravá bola tá hlavná/súťažná.
Táto téma bola pre mňa úplne najľahšia, či už vo fotení alebo pripravovaní a vymýšľaní outfitu. Zatiaľ moja najmenšia námaha, ktorá priniesla Shanii vo súťaži a na Flickri zatiaľ najlepšie výsledky.Usmívající se
Pôvodne som chcela využiť fén aby som dosiahla efekt vejúcich vlasov a šiat, ale mama, keď s fénom na Shaniu mierila, tak sa vplyvom teplého vzduchu zrútila a tak som usúdila, že týmto smerom cesta nevedie. Nakoniec som nič špeciálneho nerobila, len som napózovala Shaniu, šaty samé o sebe mi pomohli a môj konečný výsledok si môžete pozrieť na všetkých týchto fotkách.Úžasný

Ako som už písala v predošlom kole začali hromadne odstupovať súperky a v tomto kole ostalo len 13 a Shania sa konečne umiestnila na skvelom 5. mieste!!!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára