streda 3. mája 2017

Barbie Dream Bathroom playset (2015)


A prichádzam s poslednou treťou časťou, ktorá uzatvára kolekcu mojej novej Barbie kúpeľne.
Táto časť je rovnako malá ako vaňa, ktorú ste videli ako prvú. Druhú som Vám ukázala časť so sprchovacím kútom a Barbie.Usmívající se Tento set som kupovala len kvôli WC, ktoré je myslím dosť podstatné i v Barbie svete.Smějící se


Jeho kúpu som najdlhšie odkladala, spočiatku som set ani nikde v našich Dráčikoch nevidela, nakoniec v júni vlaňajšieho roku som ho konečne zobrala, aby som ucelila našu novú kúpeľňu. Ona už od januára bola urobená celá, len miesto, kde malo byť WC sme nechali voľné.
Rozmýšľala som, čo urobím so zbytočným druhým umývadlom, keďže v sade so sprchovacím kútom bolo aj umývadlo. Samostatná nové WC som sa nechystala robiť, tak som ho dala na predaj, ale pridala som k nemu i ručne vyrábanú pletenú poličku z bieleho špagátu, ktorú pred rokmi robila mami do našej starej kúpeľne. Taktiež som vytvorila i stojan so zrkadlom, taká rýchlejšia tvorba. Nakoniec sa mi ho chvalabohu podarilo pred vlaňajšími Vianocami predať, keď jedna pani mamička brala okrem tohto i nejaký iný nábytok pre bábiky.Usmívající se

Umývadlo, troška nízke, ale inak pekné. Páči sa mi opäť možnosť nastrkovania zubnej kefky a pasty do dierok.Usmívající se


Umývadlo bez doplnkov. Má tiež rukoväť na uterák v striebornej farbe.


Tu som sa snažila ofotiť jeho vzorku, ktorá má motívy kvetín. Veľmi pekný detail.


Samotné WC, škoda ružového príklopu, mohli ho dať modrý, ale predsa ladí so závesom na sprchovom kúte, či s košíkom vo vani.Smějící se


Papučky, tie som tiež predala s umývadlom. Proste nedržia na nochách. Je zaujímavé, že Mattel si dá svoje označenie na podrážky. Fakt dôležitý detail.Smějící se


A keďže v predchádzajúcom článku ste spoznali Stardollku Melisu, tak tá Vám ukáže celý set. Inak má tu už svoje kĺbové Fashionistas telo.Usmívající se









WC ma troška sklamalo, pretože misa sa dá vyklápať, ale pri starej kúpeľni som ju mala dvojdielnu = príklop i sedacia časť. Tento záchod má len príklopovú časť.Nerozhodný


Keďže sa Melisa nechela dať pri tejto súkromnej "akcii" dať fotiť, sadla si len zvonka na príklop.Smějící se Aby ste vedeli akú má výšku. Čo budem opäť písať, aj WC malo byť troška vyššie, Mattel robí proporčne vždy menšie nábytky, autá i domy.
Na hratie pre deti to asi stačí.Usmívající se



Pohľad na krabicu, ktorá má tentokrát aj jednu priehľadnú časť, kde vidíte i samotné WC.Usmívající se


Bočná strana krabice.


Zadná strana krabice, kde vidíte celú sériu nábytkov pre sezónu 2015/2016.
Ja mám ako viete po tomto článku vyzbieranú celú kúpeľňu, gauč/posteľ, kuchynské dve sady doplnkov a kozmetickú sadu doplnkov.
Páčila by sa mi i upratovacia sada a mami sa veľmi vždy páčil jedálenský set, najmä jeho stoličky. Ja som ju vždy od neho odhovorila, že mi tento typ nábytku už nepotrebujeme, lebo máme krajšie.Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára