štvrtok 25. mája 2017

Diedrea


Barbie Stardoll -

Pretty in Love 2 2012


V tomto článku si už konečne predstavíme poslednú moju Stardoll kočku, ktorá uzatvára šesticu Stadolliek, ktoré som vyzbierala. Ako som už v predchádzajúcich článkoch s ostatnými Stardoll bábikami písala, poslednú, ktorú Vám predstavím je moja najvytúženejšia a najobľúbenejšia z pomedzi všetkých 8 Barbie Stardoll, ktoré Mattel vyrobil.Usmívající se
Opakovanie je matka múdrosti, tak preto spomeniem, že úplne prvú som ešte v roku 2015 predstavila Tessu, potom posledný aprílový deň tohto roka Abby, ďalej v máji tohto roka som pokračovala a spoznali ste i Melisu, po nej prišla na rad konečne i Roxy a ako predposlednú ste mohli vidieť Hailey.
Teraz konečne ako posledná sa Vám predstavuje Diedrea. Jediná černoška v radách Stardoll.Usmívající se
Do tejto krásky to bola láska na prvý pohľad. Páčila sa mi najviac už zo samotných promo fotiek, kedy som bola voči Stardoll bábikám dosť skeptická.Nerozhodný
Úplne pobláznenie ma chytilo cez fotky u veľmi známeho zberateľa zo Španielska Davida Bocciho, ktorý vystupuje pod umeleckým menom Refugio Rosa a on sa venuje hlavne umeleckej tvorbe šitia brutálne dokonalých elegantných kostýmov/šiat pre bábiky Mattel a menších prerábok ako sú úpravy vlasov, či make-upu na nich. A ako hlavného "maskato" či krajšie povedané hlavnú hviezdu svojich fotiek má túto černošku Stardollku, ktorú nazýva Alma.Usmívající se
Ja jeho tvorbu od šiat, scénu, vybavanie až po samotné fotky úplne "žeriem". Je to proste dokonalosť vo všetkých bodoch.
Jeho tvorbu môžete vidieť napr. na Flickri alebo stránke na Facebooku. Určite odporúčam, stojí za to venovať trocha svoj čas.Úžasný
Moju krásku som kupovala ešte pred kúpou tých dvoch lacných Stardolliek na Bazošovi. Táto sa tiež vo veľmi krátkom období vyskytla na Bazošovi, ale nie vo svojom pôvodnom outfite a na novom kĺbovom tele od jednej Fashionistas Artsy, čo mi absolútne vyhovovalo, pretože nemala som žiadny problém zháňaním černoškého odtieňu pleti. Jej pôvodný outfit som oželela, romantické šaty do fialova s pastelovým kabátikom/sačkom do ružova typu džínsovina. Pre mňa ona sama bola vzácna, pretože na Ebay sa už v tých časoch takmer nevyskytovala a ak som na ňu natrafila, tak stála dobre veľa.Nerozhodný
Preto som ju lapila hneď, keď som ju na Bazošovi uvidela. Môžem povedať, že ma vyšla najviac, keď nerátam kočky, pri ktorých som platila poštovné z cudziny.
Moja prišla od zberateľky, myslím, že z východu Slovenska, teraz presne za tie 2 roky ani neviem. Týmto ju zdravím, má sa u mňa vynikajúco dobre. Prišla ešte v období okolo mojich narodenín, tak som ju uznala vtedy i mojím narodeninovým darčekom.Smějící seVy ste ju už mohli vidieť v akcii vo valentískom vlaňajšom príbehu.
Ja som sa ju snažila obliecť do rovnakého štýlu, čo sa mi celkom i vydarilo. Jediné, čo k nej originál patrilo je fialová ruža v tvare sponky na jej hlave.Usmívající se Tieto fialové šaty s čučoriedkovým svetríkom mám ešte z jednej veľkej sady 4 outfitov z roku 2009. Ja som ju kupovala v obodí začiatkoch môjho zberateľstva - rok 2011. Šaty i svetríkm mám veľmi rada a často som ich za tie roky na mojich kočkách na rôznych fotkách využila.Usmívající se
Samozrejme, čo je Vám z môjho písania asi jasné, že táto kočka má u mňa zatiaľ trvalý domov.
Nabudúce nás čaká posledný článok, v ktorom si ukážeme a zhrnieme všetky Stardollky pohromade.Mrkající
A teraz už samotné fotky mojej čokoládovej krásky.






















Detailné pohľady do jej milej a krásnej tváričky.Usmívající se




A ako to už býva u mňa vo zvyku, pár bonusových fotiek. Ako všetky jej kolegyne zo série i Diedrea u mňa nakupovala v butiku.Usmívající se













Fotka v pôvodného balenia, obe sú z internetu. Ledva som ich našla, málo sa už vyskytujú.Nerozhodný


A promo fotka v celej svojej kráse.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára