utorok 2. mája 2017

Melisa

Barbie Stardoll -

Pretty N' Love Style 1 2012



Pokračujem predstavovaní ďalšej Stardollky, ktorú som si kúpila už v roku 2015. Prišla so Stardoll Bonjour Bizou Style 2 - Abby a kupovala som ich cez anglický E-bay. Chcela som hlavne hrdzavovlásku, ale predajca mal v ponuke i túto blondínku, tak som nehaváala a nakoniec som i túto zobrala, aj keď sa mi viacej páčili iné Stardollky. Myslela som, že predajca mi dá troška nižšie poštovné, keďže som brala hneď dve. Mýlila som sa, naúčtoval mi poštovné za obe oddelene.Nerozhodný Nevadí, dnes by som ich už nekupovala, ale za tie ich outfity stáli zato.Úžasný
Melisa má rovnakú tvár ako má Stardoll Abby Bonjour BIzou a Stardoll Tessa Doll Space.
Rovnako ako Abby i Melisa čakala rok na nové kĺbvé telo a taktiež som ju nakoniec predala, keď som vlani v júli pretrieďovala zbierku, ale jej outfit som si nechala., pretože sa mi nesmierne páči. T8to Stardollka je brutálna romantička a týmto smerom má vyrobený i celý outfit.Usmívající se
Melisa má krásne rozpustené blond vlasy a celkovo pôsobí dosť mladistvo.
Fotky som fotila pred rokom na jar.
Predná strana krabice.


Bočná strana krabice. Jej kreslená podoba v Stardol hre.


Zadá strana krabice, kde sú vyobrazené všetky Stardoll bábiky, ale len v kreslenej podobe.Usmívající se


Pre mňa patrí do druhej slabšej polovice Stardoliek.


Už rozbalená na svojom stojane.


Ku každej bábike patrí aj táto "zlatá/darčeková karta", vďaka, ktorej som dostala 50 Stardolldolárov a mohla som sa s ňou stať tzv. Superstar členom, ale bohužiaľ karta bola platná len do konca roka 2013. Našťastie karta bola nakoniec ešte využiteľná a napísala jej zadné číselné údaje zberateľke, ktorá túto hru hráva a zobrala si moju Abby nakoniec do zbierky. takže nakoniec našla i karta využitie.Usmívající se V tejto hre musia členky zbierať aj takýmto spôsobom peniaze, aby si molhi za to kupovať oblečenie, doplnky a pod.




















Detailné pohľady do jej tváričky. Má krásnu modrú farbu očí a celkovú maľbu tváre. Táto tvár sa mi podobá s tvárou Carnaval, aspoň na týchto mojich fotkách.Usmívající se Každá Stardollka má i realistické mihalnice, ktoré sa mi omnoho viac páčia, sú prírodzenejšie, krajšie, nie sú krivé ako pri väčšine zberateľských The Look bábikách Barbie.Nerozhodný





Vlasy zo zadnej strany. Hustota je taký stred, nie sú ani riedke a ani husté, mohli troška viac pridať, ale dájú sa.


Ružový krátkorukávkový svetrík, ten mám veľmi rada. Celú outfit je krásny. Rada využívam jednotlivé kúsky, lebo sú dobre kombinovateľné, svieže a moderné.Usmívající se


Ramienkové tričko. Na letné obdobie ako stvorené a veľmi dobre v ňom vyzerajú najmä bábiky s tmavšou pleťou.Usmívající se


Pohľaď na opasok, keďže je plastový, nenechala som si ho, pretože si viem vyrobiť realistickejší a lepší pre moje potreby.


Riflová minisukňa. Je krásne preštepovaná ružovou niťou a má nakreslené i srdiečka.Usmívající se Páči sa mi ako je na kraji efekt rozstrapkania.


Zaujímavosťou na tejto sukni je spôsob obliekania, má z bielej saténovej stužky pás, ktorý ide presne pod zadok, asi má týmto spôsobom sukňa lepšie držať na zadnici.S vyplazeným jazykem


Top i sukňa sa zapínajú na suchý zips.


S kabelkou sa viacej vyhrali. Keďže je romantička, nosí si v kabelke i kvety.Smějící se Okrem opaska som si z outfitu nezobrala i túto kabelku.


Hnedé čižmy s efektom nakreslených ružových ponožiek.


Telo ako som už písala pri Abby je takmer nehybné, výnimkou sú ruky, inak si nevie ani sadnúť. Tieto telá sú fakt najhoršie, čo Mattel vyrobil. Esteticky sú pekné, majú namaľovanú ružovú spodnú bielizeň a väšie chodidlá ako bežná bábika Barbie.


Detailný pohľad na ruku a manikúru. Prstíky na rukách sú pre mňa najkrajšie na celom Stardoll tele. Som šťastná, že som sa týchto tiel zbavila. Poslala som ich od sveta s inými Barbie hlavami.


Nasledujú bonusové fotky. Okrem Abby si zašla na nákupy i Melisa, ale zašla si do iného butiku. Tentokrát s klobúkmi, slnečnými okuliarmi a kabelkami.Smějící se
Klobúky sú môj vlastný vlaňajší výtvor, rovnako ako šperky, väčšina kabeliek je od Mattela, pár je ich aj od bábik Liv, biela kabelka so sponou a bledohnedá s retiazkou a s načkou Chanel vyrábala naša Katka/zmrzlinka a slnečné okuliare sp všetky od Mattela.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára