nedeľa 7. mája 2017

Hailey


Barbie Stardoll -

Doll Space Style 2012



Predposlednou Stardollkou, ktorú Vám predstavujem je táto druhá blonínka. Ďalšia kráska, ktorá do mojej zbierky stále patrí. Vlani dostala i kĺbové telo a teraz si už naplno užíva svoj nový žitvot.Usmívající se
Haily má rovnaký módny štýl ako prvá moja úplne prvá Stardollka Tessa - Doll Space Style.
Prišla spolu s Roxy a kúpila somj ju zázrakom u ná na Bazošovi za 10€.
Bola mojou favoritkou a patrí medzi top dvojku medzi Barbie Stardolls.
Spočiatku som prehliadala a veľmi ma vtedy neoslovovvala.
Lenže veľmi som si ju oblúbila vďaka Američanke Rowene a jej blogu, ktorá je môj veľký vzor v hlavne s diorámami a tvorbou príbehou s bábikami.Usmívající se
Ona ju miluje, vymyslela pre ňu šibalský charakter a za každým nás u nej na blogu sprevádza rubrikou dizajnérskych stoličiek/gaučov, ktoré nám samopašene predstavuje.
Tento štýl a opäť pravidelné "očumovanie" urobilo svoje a ja som si túto Stardollku jednoducho zamilovala.♥
Keď som začala zháňať Stardollky po Ebayoch, tak sa táto kráska vyskytovala najmenejalbo astronomikých súm. Preto som si myslela, že si nenájde ku mne tak rýchlo našla nakoniec cestu.Usmívající se
Za čo som veľmi povďačná.

Pohľad na prednú časť krabice.


Bočná strana krabice a jej kreslená podoba v PC hre.


Zadná strana krabice.


Bližší pohľad na celú kolekciu Stardoll bábik, len ona je na obrázku v Barbie podobe, zvyšné sú vo svojich kreslených podobách PC hry.


Každá bábika má svoj vlastný stojan. Jej telo je špeciálne, urobené podľa samotnej PC hry Stardoll.


Ku každej bábike patrí aj táto "zlatá/darčeková karta", vďaka, ktorej som dostala 50 Stardolldolárov a mohla som sa s ňou stať tzv. Superstar členom, ale bohužiaľ karta bola platná len do konca roka 2013. V tejto hre musia členky zbierať aj takýmto spôsobom peniaze, aby si molhi za to kupovať oblečenie, doplnky a pod.Usmívající se


Na stojane.



















Detailné pohľady do jej šibalsej tváre.
Veľmi sa mi páči kobminácia výrazných modrých očí červených pier. Usmívající se




Účes tvorí hrubú a tenký cop. Ja som jej vlasy hneď po fotení a prekĺbení rozpustila účes.
Vlasy sú hustou taký stred. Neohúria a ani neuškodia.Smějící se


Bledoružové sako v štýle "Chanel" ma z jej outfitu najviac oslovilo. Tento šýtl nemám bežne v Barbie šatníku. Strieborná brošňa tvare mašle je milým spestrením.Usmívající se


Čierne šaty bez ramienok s mašľami s ligotavou časťou sukne. Sú také eleganté, na môj vkus sú mašle na šatách troška infantilné, proste sa mi tieto šaty až tak nepáčia. Použila som ich už raz pri prianí Nového roka 2016.


Opäť zatváranie na suchý zips ako pri všetkých Stardollkách.


Kabelka, tak tá sami vôbec nepáči. Pre mňa najslabšia zo všetkých kabelek, ktoré sa u mňa zo Stardoll kolekcii vyskytli.Preto som si ju nenechala, je už dávno niekde inde.Smějící se


Strieborné topánky, ktoré ma tiež veľmi neohúrili. Odišli tiež i s telom, na ktorom prišli, len s inou hlavou.Úžasný


Telo je takmer nehybné, výnimkou sú ruky, inak si nevie ani sadnúť. Tieto telá sú fakt najhoršie, čo Mattel vyrobil. Esteticky sú pekné, majú namaľovanú ružovú spodnú bielizeň a väšie chodidlá ako bežná bábika Barbie.Usmívající se


Detailný pohľad na ruku a manikúru. Má krásny výraznejší lak n nechty, ktorý sa mi paôi.Usmívající se
Prstíky na rukách sú pre mňa najkrajšie na celom Stardoll tele.


A nakoniec bonusové fotky I Hailey navštívila butikktorý je zameraný na šperky a parfémy. Šperkysú dielom Katky a parfúmy sú ružná práca mojej mami (okrem stredných, ktoré sú plastové - filaovej farby a pod.).










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára