sobota 13. mája 2017

Bratz Casual Cool Fashion pack


Už dva roky nepribudol žiadny článok do kategórie fashion pack, takže to idem napraviť. Tieto fotky sú tiež už archívne, fotila som ich na jar 2014. V zbierke mám okrem klasických Barbie ešte jednu Stacie a jednu Skipper. Obe dievčatá potrebujú mať i vlastný šatník.Usmívající se

Pred rokmi sa mi podarilo zistiť, že oblečenie od bábik Bratz oblečie Stacie a oblečenie od bábik Moxie Girlz zase Skipper. U oboch to nie je úplne 100% sadnutie, napr. Stacie má tieto džínsy o pol cm dlhšie alebo Skipper zase ledva navlečie na zadok nohavice.Smějící se Mne to nevadí, keďže sa mi na také menšie telíčka nechce šiť, tak toto je pre mňa vynikajúce riešenie.
Preto som Stacie si kúpila na jar 2014 jeden letný outfit a keďže potrebuje niečo i do chladnejšieho počasia, tak som jej rýchlo dokúpila druhý outfit, ktorý si ukážeme v tomto článku. Prvý "jarno/letný" v boho štýle ste pred 3 rokmi ste mohli vidieť tu.Usmívající se
Bábiky Bratz nie sú moja šálka kávy, ich tváričky sa mi nikdy nepáčili a nikdy sa mi nebudú. Ale outfity a doplnky majú bezpochybne úžasné Úžasný
Na rozdiel od Mattel outfitov sú vždy moderné a majú normálnu prirodzenú farbu oblečenia.

Scénu na fotenie som umiestnila opäť do vytvoreného exteriéru. Vymyslela som, že Mirabel (tak sa táto Stacie u mňa volá) išla na dvor nakŕmiť svoje mačky a trošku sa s nimi i pohrať. Nechala som sa inšpirovať svojim detstvom, keď sme chovali mačky na dvore pri našom dome. Kŕmila ich však moja mama, ja som sa s nimi skorej hrávala.Usmívající se


















Fotky balenia - predná strana.


Zadná strana s inými Bratz outfitmi. Veľmi sa mi páčia riflové dlhé šaty.


Tento outfit sa skladá: pončo s rolákom, džínsy a fialové čižmy.


Pončo má vzor v štýle kohútej stopy, v ktorom je našitý tvz. "falošný" bledofialový rolák. Pončo má oddelenie rukávov od strednej časti vďaka šitým stehom.


Zadná strana ponča s detailom na našitý rolák. Zapínanie je na suchý zips.


Tmavomodré džínsy.


Fialové čižmy. Tie som si nenechala, pretože žiadnej Barbie, Skipper, či Stacie nesedia, pretože bábiky Bratz majú špeciálne nohy, ktoré sa "nastrkujú" na také kolíky do dier, ktoré má ich každá obuv.
Keďže vlani na jar som si kúpila iný typ Bratz bábik, ktoré sú vyššie kvôli ich outfitom, predala som ich aj s touto druhou obuvou.Usmívající se


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára