štvrtok 4. mája 2017

Roxy


Barbie Stardoll -

Bonjour Bizou 2 2012


Predstavujem Vám ďalšiu Barbie z kolekcie Stardoll, moju už štvrtú v poradí, ale v tomto našom Stardoll maratóne tretiu v poradí. V roku 2015 som Vám ako prvú predstavila moju prvú Stardoll Tessu, ďalej ste pár článkov dozadu mohli vidieť Abby, ktorá má rovnaký módny štýl ako má Roxy - Bonjour Bizou, takže tvoria dvojicu. Druhú ste videli Melisu a dnes prišla na rad konečne Roxy. Najmä preto sa teším, že má konečne i ona svoj predstvovací článok, lebo stále patrí ešte do mojej zbierky a ešte som ju poriadne v inom článku ani nefotila.Nerozhodný
Po skončení tohto fotenie vlani na jar, dostala i ona nové kĺbové Fashionistas telo, aby som s ňou mohla "pracovať".
Táto Stardollka patrila medzi tie, ktoré má oslovovali najviac aj vďaka jej outfitu, ktorý má vizuálne veľmi lákal.
Keďže podľa mňa patrí medzi tie populárnejšie, aspoň na Ebayoch bola bola menej vyskytujúca sa, tak som bola rada i za tie dve - hnedovlásku v žltých šatách, hrdzavovlásku v červených šatách a blondínku v ružovom svetríku, že aspoň tie som nakoniec zohnala. Ale stal sa pre mňa jeden obrovský zberateľský zázrak. Na jar pred dvoma rokmi som raz večer pozerala slovenský Bazoš. Robím to pravidelne, každý večer a čo mu moje oči nechceli veriť? Uvidela som tri Stardollky originál v krabiciach a to by nebolo všetko, stáli smrteľne vážne to myslím len 10€ kus!!!!!
To som ich tam len tak nemohla nechať, hneď som predávajúcej písala. Predávala tri Stardollky: hrdzavovlásku, ktorú som už mala, túto z rovnakej kolekcie a tretia bola blondínka v saku, ďalšia ešte väčšia moja favoritka.Usmívající se
Túto s tričkom Paris a blondínku v Chanel saku som na 100% chela. O hrdzavovláske sme s mami začali rozmýšľať, že či i tú za tú cenu nezobrať, mohla by sa hodiť ako darček pre nejakú zberateľku/kamarátku. Nakoniec som ja povedala, že tú nech si kúpi niekto iný, určite bude na ňu na slovenskom trhu odbyt. U nás je trh totálne nudný a hrozný, občas sú len výnimky, ale inak nič poriadne sa na našich bazároch v oblasti zberateľstva nedá zohnať.Zamračený Vy bratia Česi ste na tom u Vás 100 násobne lepšie.
Takže objav týchto Stardolliek a za takú cenu považujem za slovenský zberateľský zázrak.Usmívající se
Inak tá Stardollka hrdzavovláska Bonjour Bizou, čo tá predajkyňa predávala viem, kde skončila, no predsa u Nikky! Tá ju dostala ako darček od zberateliek Márii s dcérou Luckou. Zistila som to podľa toho, že predajkyňa, čo ich predávala mala každú Stardollku vybalenú z krabice, to znamená, že už neboli pripútané s úchytkami v krabiciach. A tá Stardollka u Nikky bol ten istý prípad. Mňa sa predávajúca pýtala, či ich chcem poslať s krabicami alebo bez. Ja som chcela mať originál, najmä skrz fotiek, čo môžete už vidieť. Trošku som bábiky upevnila vo svojich krabiciah pre účely tohto fotenia.Usmívající se Ešte bol s nimi jeden mini problémik. Keď som ich vyzdvihla z pošty a rozbalila niekde pri pošte, zistila som, že obe kočky majú fľak na nose. Asi sa museli niekde zafarbiť, ja neviem, či sa niekde "otreli", ale našťastie to išlo hneď dole s obyčajnou vodou, lebo inak by som hneď vedela, že prečo asi boli také lacné.Nerozhodný
Takže asi takto som sa dostala k svojím vytúženým Stardoll kočkám. Druhú, čo s Roxy cestovala si predstavíme už čoskoro a potom už ostáva len jedna, moja najvytúženejšia.Usmívající se

Pohľad na prednú časť krabice.


Bočná strana krabice a jej kreslená podoba v PC hre.


Zadná strana krabice.


Bližší pohľad na celú kolekciu Stardoll bábik, len ona je na obrázku v Barbie podobe, zvyšné sú vo svojich kreslených podobách PC hry.


Každá bábika má svoj vlastný stojan. Jej telo je špeciálne, urobené podľa samotnej PC hry Stardoll.


Ku každej bábike patrí aj táto "zlatá/darčeková karta", vďaka, ktorej som dostala 50 Stardolldolárov a mohla som sa s ňou stať tzv. Superstar členom, ale bohužiaľ karta bola platná len do konca roka 2013. Našťastie karta bola nakoniec ešte využiteľná a napísala jej zadné číselné údaje zberateľke, ktorá túto hru hráva a zobrala si moju Abby nakoniec do zbierky. takže nakoniec našla i karta využitie.Usmívající se V tejto hre musia členky zbierať aj takýmto spôsobom peniaze, aby si molhi za to kupovať oblečenie, doplnky a pod.



















A pár detailných pohľadov do tváre. Ona má takú špecifickú tváričku, pre mňa neopozeranú, menej dievčenskú, viac dospelácku/ženskú a u Mattela nezvyčajnú. Z týchto všetkých vymenovaných dôvodov sa mi preto viac páči.Usmívající se





Roxy má krásne dlhé hnedé vlasy. Túto dĺžku vlasov obľubujem u bábikách najviac.Usmívající se


Pruhované sako je veľmi dobrý módny kus. Dá sa mnohostranne využiť. Môže ísť do športovejšieho outfitu ako je tento alebo i do elegantnejšieho vďaka zlatému obšitiu.Usmívající se


Tričko s nápisom Paris a s tvárou typickej parížskej slečny je štýlové a z outfitu sa mi najviac páči.


Riflové čierne šortky. Tak tým som neskutočne vďačná, veľmi často som ich za tie dva roky využila v rôznych outftitoch, ktoré ste v mojich článkoch a na mojich fotkách mohli vidieť.


Pohľad na zadnú stranu outfitu. Tričko i outfit sú na suchý zips ako pri všetkých Stardoll outfitoch.


Inak ako vraví moja mami, nechápe ako mohli práve tento outfit dať na hranie sa pre deti, keďže najmä vďaka pančuchovým nadkolienkam a vysokým topánkam pôsobí vulgárnejšie. Ja som toho istého názoru. i keď samotnej bábike sa hodí, keďže ako som vyššie písala pôsobí táto Stardollka viac dospelácky a žensky.
Ja by som si tento outfit vedela dať na seba, ale bez tých nadkolienok a vysokých odpätkoch. TIe by som vymenila s teniskami alebo s balerínami.Usmívající se


Kabelka s motívom kvetiniek, je taká v boho/hippie štýle. Rovnaký tvar má i jedna kabelka pri Barbie Style/Módnych ikonách, len tá je hnedo-béžová. Kabelku som poslala ďalej, rovnako ako topánky, ktoré išli s telíčkom preč, keďže pre klasické Barbieny sú veľké.


Topánky sú jedny z najkrajších, ktoré som u Stardoll videla. Sú najprepracovanejšie, vnútorná časť topánok má červenú farbu.


Klasika pri Stardoll telách, sú užššie páse ako klasické Barbie playlinky a majú namaľované bledoružové spodné prádlo. Môžete vidieť aké veľké má chodidlá oproti klasickým Barbie bábikám. S rukami vie hýbať po všetkých stranách ako je upažiť a pod., len si nevie vôbec sadnúť a aj pri opieraní často padá, keďže telo má napodobnený postoj ako majú kreslené verzie modeliek v hre.


A ako býva vo zvyku prichádzajú bonusové fotky. Roxy navštívila butik viac zameraný na kabelky a topánky.Smějící se
Kabelky na figurínach a kabelku s visiacimi korálkami som vlani vyrábala ja.Usmívající se









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára