streda 30. marca 2011

BB doplnky - 01

1

Tak toto sú doplnky pre BB 001. Nemyslela som si, že by ich mohli k nám priniesť, ale aké bolo moje prekvapenie, keď som ich zbadala v Dráčiku !
Nechcela som vôbec tomu uveriť, nakoniec som si z troch druhov, ktoré mali vybrala až dve. Nevedela som sa totiž rozhodnúť. Tak som zobrala 01 a 02.
toto prvé je ladené do červeno- strieborno - čiernej farby.


1
1
1
1 a 2

Certifikát
1
Sed obsahuje: 5 párov topánok, šatku, 2 časopisy, pudrenku, náramok, opasok, kabelku, okuliare, kávu a notebook. Najviac sa mi páči opasok a kabelka . kabelka je nádherná, lebo nie je plastová a pudrenka sa dá otvoriť a je tam zrkadielko a nanášadlo ružovej farby.
1 a 2
1 a 2
1 a 2
1 a 2
1 a 2
Snažila som sa odfotiť každý pár topánok zvlášť. Čižmy majú vypracovaný zips. Vybrala som na fotenie Keiko, pretože jej z mojich BB červená najviac sekne .

1
A na záver foto z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára