utorok 29. marca 2011

Charlotta

Charlotta - BB 002 jeans collection - No.04


Predstavujem Vám Charlottu. Je to Barbie Basic 002 jeans collection No.04, tvár Goddess, 2011.
Ako som už písala v minulom článku bolo úplne jasné, že keď sa objaví u nás táto kolekcia, tak pribudne do zbierky model 04. Možno je to tými vlasmi, ale pre mňa je nakrajšia z celej dvojky.
Keď som náhodou pozerala, čo je nové v Dráčiku skoro som padla na zadok, že sú takí rýchli a priniesli polovicu BB z dvojky.
Hneď som zobrala do košíka nielen ju, ale aj černocha-17.
Meno dostala podľa jednej seriálovej postavy, ktorá mala tiež hrdzavé vlasy. Už aj dávnejšie sa mi meno páčilo, ale nebola vhodná adeptka. Našťastie sa našla .
Táto kolekcia je lepšia v tom, že rifle a tričko sú praktickejšie a myslím že aj krajšie, ale to je len vec názoru:D


certifikát
Vypracované rifle, na ktorých sa mi najviac páči vyšité písmeno B.
Rifle sa zapínajú vzadu na patentku. Majú strieborné gombíčky.
Pohľad na topánočky.
Vypracovaná manikúra.

A Charlotta sa rozhodla, že sa trocha preoblečie. Sveter je z jednej veľkej 4 outfitovej Mattel súpravy ako aj topánky.




Fialové tričko je z tej istej veľkej súpravy, topánky od Mattela.



Blúzka FF, náhrdelník z vlastnej výroby, doplnky a topánky BB 1.0.


A na záver fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára