nedeľa 27. marca 2011

Iman



Iman - BB 001 - Model No.08


Tak toto je Iman. Je to Barbie Basic 001 Model No.08, tvár Mbilli, 2010.
Má na sebe staré známe malé čierne šaty.
Iman som kúpila ako svoju prvú zberateľskú Barbie, vyberala som si ju síce len zo šestice prvej polovice v Alltoyse. Vedela som, že keby som už iné nemala, určite ona by mojej zbierke bola. Podľa mňa je nakrajšia z prvej kolekcie. Je to proste moja srdcovka.
Strih šatičiek je pekný. Tento druh topánok je praktický v obuvaní a našťastie sa mi ani nevyzúva. Meno vybrala moja mama, ktorá povedala, že sa jej podobá na Iman - manželku speváka Davida Bowieho. Ja si ale myslím, že moja Iman je omnoho krajšia, aj keď pravá Iman má už oveľa viac rokov .
A nakoniec klasické tri fotky so zlatými doplnkami.
A skoro som zabudla fotku pravej Iman.

Foto z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára