štvrtok 31. marca 2011

BB doplnky - 02


2
Toto sú druhé doplnky pre moje BB. Sú ladené do zlato - čiernej farby. Najviac sa mi páči opäť kabelka a slnečné okuliare, lebo vypadajú ako skutočné . Na rozdiel od typických Barbie okuliarov, ktoré sú väčšinou z jednej celej umelej hmoty.
Veľmi zlatý je psíček čivava, ktorý zatiaľ nemá meno.
Jediným nedostatkom je, že oproti prvej sade sa v tejto nachádza menej doplnkov. Prvá obsahuje 15 a druhá len 12 a to stáli úplne rovnako .
Ale neľutujem. lebo čierne šaty doplnky pekne oživili.



2
2
2
1 a 2

Certifikát
1 a 2
Doplnky obsahujú: kabelku, 5 párov topánok, 2 časopisy, psa, opasok, slnečné okuliare a otváraciu pudrenku so zrkadielkom a ružovým nanášadlom.
1 a 2
1 a 2
1 a 2

1 a 2
2

Zase som nafotila každý pár topánok zvlášť a už som spomínala, že zlaté doplnky mi idú najviac k tmavej pleti, ale tento raz som vybrala na fotenie Taishu.

doplnky 2
A na záver foto z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára