nedeľa 27. marca 2011

Shirley

Shirley - BB 001 - Model No.12


Momentálne posledná z tejto prvej kolekcie je Shirley. Je to Barbie Basic 001 Model No.12, tvár Tango, 2010.
Ako aj predošlé aj ona má na sebe malé čierne šaty.
Shirley som dostala pod stromček na Vianoce 2010. Vtedy som si myslela, že neprinesú k nám do Nitry ďalšie krásky z tejto série, tak som si ju rýchlo kúpila. A neľutujem. Jej tvár je taká iná ako tie otrepané tváre.
Tieto šaty sú strihom druhé poradí, ktoré sa mi z mojich BB páči. Topánky sú veľmi pekné, pekne sa vyzúvajú a nepadajú jej z nôh.
Tejto som vybrala meno z môjho mačkacieho kalendára, lebo sa tam nachádzajú americké a anglické mená, ktoré sa nielen zídu pre mačky, ale aj pre Barbie.
Ďalším dôvod bol, že sa podobá na jej pôvodné meno Shannon (aspoň sa začína na "S").
A na záver tri fotky s doplnkami.





Foto z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára