piatok 25. marca 2011

Taisha



Taisha - BB 001 - Model No. 04


Druhá v poradí, ktorú Vám predstavujem je Taisha. Je to Barbie Basiic 001 Model No. 04, tvár Goddess, 2010.
Má na sebe tiež malé čierne šaty.
Taishu som kúpila v Alltoyse s 02 a 06 ako som už spomínala pri Marlene. Tento strih šatičiek sa mi z mojich BB asi najmenej páči. Topánky sú v pohode, nepadajú jej z nohy a to je hlavné. Majú špicatý tvar, ktorý je celkom zaujímavý . Tejto kráske som chcela vybrať pravé africké meno a tak som hľadala na internete africké krstné mená. Veľa ich bolo takých divných až nakoniec sa mi jedno z nich zapáčilo. Celkom jej pasuje . Spočiatku som ju kupovala len kvôli jej farby pleti. Takú tmavú černošku som ešte v mojej zbierke nemala. Hlavne sa mi neľúbili jej krátke vlasy. Ale ako išiel čas, tak sa mi zo dňa na deň viac páči. Je to pravá Afričanka !



A teraz tri fotky so zlatými doplnkami:D

Foto z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára