streda 30. marca 2011

Jeremy


Jeremy - BB 002 jeans collection - No.17


Predstavujem Vám Jeremyho. Barbie Basics 002 jeans collection No.17, 2011.
Už dosť veľa rokov snívam o tom, že v mojej veľkej Barbie rodine bude aj černoch.
Ale Slovensko je asi trocha rasistické, a tak černocha ani v plážovej kolekcii nikdy nepriniesli. Jedno šťastie, že aspoň černošky k nám do Nitry doviezli v roku 2001:D
Ale na moje veľké prekvapenie, keď som zistila, že bude v prvej polovici BB 002, vedela som, že sa mi splní sen!
Kúpila som ho spolu 04 v Dráčiku ako som už spomínala v predchádzajúcom článku.
Celý je úplne dokonalý, len vlasy mohli vyrobiť také ako má 04 z BB 001. Ale to už ani nevnímam.
Meno som vyberala opäť z internetu. Chcela som niake americké al. anglické. On je mulat a nehodí sa mu pravé africké meno. Meno Jeremy mi padlo do oka a tak som ho vybrala .





Veľmi pekne vypracované rifle tmavomodrej farby. Tie vačky nemajú chybu.
Zapínanie je vpredu na patentky.
Topánky sú pekne vypracované, ale ťažko sa vyzúvajú.





A teraz fotky v rôznych tričkách a doplnkoch.


Mkina je od Mattela.





Tričko je od Cali Kena, topánky zo súpravy topánok od
Mattela.


Dala som mu iné tričko a topánky. Zistila som, že má väčšie chodidlo oproti klasickým Kenom a tak sa mu nohy ledva zmestili do hnedých topánok.
Tričko a topánky sú z jednej Mattel súpravy.


A na záver foto z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára