piatok 25. marca 2011

Keiko



Keiko - BB 001 - Model No.05


Tretia v poradí je Keiko. Je to Barbie Basic 001 Model No.05, tvár Kayla/Lea, 2010.
Má na sebe tvz. staré známe malé čierne šaty.
Keiko mi mama kúpila v Alltoyse, bola o dve eurá drahšia, ale neľutujem. Náš Dráčik tento model nemal. Dostala som ju o 4 mesiace skôr k 20 narodeninám, ktoré mám až v júni tohto roku. No hádam ešte dostanem aj v deň narodenín iné darčeky . Strih šatičiek je klasický, jednoduchý. Topánky jej z mojich BB najviac nedržia . Meno som jej tiež vyberala z internetu podľa čínskych mien. Aj keď neviem, či nie je Kórejčanka al. Japonka:D Nechcela som jej nechať meno Kira, lebo túto istú krásku má aj Mária na svojej stránke a tak som nechcela aby si to návštevníci panenkovských blogov mýlili . Dlho sa mi ani jedno neľúbilo, no napokon som našla to pravé.
A ešte tri moje obľúbené fotky s doplnkami na záver!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára