piatok 5. októbra 2018

My favourite Poppy Parker


Druhá Tag hra, ktorá sa hrala cez leto na Flickri bola My favourite Poppy Parker (Moja najobľúbenejšia Poppy Parker). Pre mňa veľmi jednoduchá hra, pri ktorej som nemala nad čím veľmi rozmýšľať.


Pôvodne som váhala a myslela som si, že ju ani nebudem hrať, potom čo ma "tagli" viaceré zberateľky/kamarátky, som zmenila názor.
Pravidelní návštevníci môjho blogu iste vedia, že mám od roku 2013 stále len jednu Poppy Parker, moju Corie z kolekcie Barefoot in the Park, Bratter Lovers, ktorá bola súčasťou setu spoločne s Chipom/Paulom ako jej partnerom. Tento set si moja mami nadeli pred 5 rokmi k svojim 50.narodeninám, čo nám obom vtedy urobilo obrovskú radosť a splnil sa nám zároveň jeden veľký zberateľský sen.Usmívající se

V tejto hre zberateľky zo zahraničia ukazovali svoje Poppynky, jedna bola krajšia od druhej.
Rozmýšľala som v akom prostredí svoju Corie nafotím, bol august, nádherné teplé počasie a mňa napadol tento outfit od Barbie Diane von Furstenberg. Už zopár rokov som ho chcela vyskúšať na svojej Poppynke, lebo pred rokami som videla na Flickri u zberateľky z Japonska presne tieto šaty na jednej hrdzavovlasej Poppynke, presne neviem, ktorá to už bola.Nerozhodný

Keďže súčasťou tohto outfitu je okrem zavinovacích šiat, bielej kabelky aj realistický čierno-biely cestovný kufor s otváracími zipsami a aj cestovný pas. To ma inšpirovalo k využitiu letiskovej scény, ktorú som pred dvoma rokmi robila v prvej sérii súťaže - A-Z výzvy do súťažného kola J - Jetsetter (osoba cestujúca po svete), kde mi aj postúpila vtedy fotka medzi top 5tku.Usmívající se
Okrem okna s výhľadom na letisko, ktoré som vtedy vyrobila, som si spomenula na cestovný vozík s fialovými kuframi, ktorý mám ešte z detských čias. Môžete si ich bližšie pozrieť v tomto článku.
Odvtedy som kufre vôbec nikdy nepoužila, tak bolo na čase. Napriek tomu, že sú neznačkové, kufre sú veľmi pekne vypracované, každý sa dá otvárať, najmenší má dokonca dvojradový priečinok.Usmívající se

Corie som okrem zavinovacích šiat, bielej kabelky, čierno-bieleho kufra a cestovného pasu od Barbie Diane von Furstenberg, dala šperky od mojej dvornej šperkárky Katky (zmrzlinka80.blog.cz). Pôvodne som chcela použiť od Diane aj jej zlatý náramok a náušnice, ale problém nastal pri náušniciach, ktoré sú širšie oproti otvorom do uší u mojej Corie, ktorej som rozhodne nechcela otvorili zväčšovať.Nerozhodný
Dostala ešte slnečné okuliare s bielym rámom z Barbie Basic 001 sady doplnkov a čierne topánky z fashion packu z kolekcie Fashion Fever Hilary Duff, lebo pôvodné krásne lodičky od Diane, Poppy neobuje.

Vychutnajte si tieto fotky z cestovania mojej Poppy - Corie. Fotka, kde stojí na ľavej strane a pozerá sa von oknom na lietadlo má na Flickri veľký úspech. Ja som použila však inú fotku ako hlavnú súťažnú, pretože sa jednalo o samotnú Poppy, je ňou tretia fotka od hora, bližšie do tváre, ale je však vidieť aj samotné celé šaty.Usmívající se













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára