štvrtok 4. októbra 2018

Dolls couple


Vrátime sa troška ešte k tohtoročnému letu a s ním spojeným rôznym Tag hrám na Flickri.
Jednou z nich bola hra Dolls Couple (bábikovské páry).Usmívající se

Ako už názov hry napovedá, mali sme ofotiť nejaký náš zamilovaný párik, ktorý máme vo svojej zbierke.
Ja mám počet párikov, ktoré sa rovná v počtu mojich Kenov. Inak orientované pár u mňa však nečakajte.
Jedným z tých stabilných párov v mojej zbierke je párik z filmu Divergent, ktorý aj u mňä nakoniec skončili ako pár.
Páčia sa mi, že obaja pôsobia mladistvo oproti mojim ostatným.
Často, vlastne takmer vôbec ich spolu nefotím. Väčšinou Four - u mňa má meno Travis, fotí so všelijakými inými kočkami a nikdy nepríde na radu Tris.Smějící se Jediné spoločné fotenie, čo si spomínam je fotenie spred dvoch rokov z prvej sérii tejto súťaže/A-Z výzvy na na písmeno U - Urban Streetwear, kde sa fotili v mestskom grafiti štýle.Usmívající se
Konečne som sa to rozhodla zmeniť a vyfotila som Tris a Travisa na ich spoločnej letnej dovolenke.
Najprv som ich mala oboch oblečených v ladiacom čierno-bielom štýle. Mojej mami sa to nezdalo, nemali sme nápad aké prostredie im vymyslieť, tak som sa ich rozhodla prezliecť a využiť drevený box v mentolovej farby, ktorý som kúpila v letnom vlaňajšom výpredaji v Kiku. Rovnako aj nápis Gone Surfing so sympatickým plameniakom.
Pre mňa je to taký Kuba štýl, aspoň je to taká zmena, pretože vždy cez leto fotím bábiky v mojom obľúbenom havajskom štýle.
Použila som aj palmu, kokosové kokteily, ktoré som vyrábala predchádzajúce roky. Tris som sa snažila vytvoriť outfit vo farbách ako má nápis Gone Surfing.
Taktiež som sa rozhodla pri tohtoročnom lete využiť aj letný klobúk s nápisom Summer, ktorý som vyrobila pre tohtoročnú tému A-Z výzvy O - Off the Grid. Jej náušnice som zase vyrábala minulý rok do súťaže Miss Sweet Love do súťažného kola Summer Vibes.
Aby Travis trošku ladil s Tris dostal tiež klobúk od Fashionistas Hottieho a šľapky, ktoré som vyrábala yase do tohtoročnej A-Z výzvy B - Beatnik.
Dala som si záväzok, že určite dokážem vyrobiť nejaký klobúk zo špagáta aj pre mojich chlapcov - Kenov.
Tu máte spŕšku letných fotiek z dovolenky na Kube - Tris a Travisa.Usmívající se















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára