utorok 9. apríla 2019

Narodeninová pohľadnica pre moju mami od Věrky


Aby som nadviazala na posledný článok o darčekoch k vlaňajším mojím narodeninám od Věrky, rozhodla som sa uverejniť hneď za sebou tento článok, pretože úzko spolu súvisia.
Ako som už spomínala, babi Věrka dala vytvoriť svojej švagrinej špeciálnu pohľadnicu k narodeninám aj mojej mami.Usmívající se


Verte tomu alebo nie, moja mami už vlani oslávila svoje 55.narodeniny i keď vôbec na to nevyzerá.
Táto špeciálna pohľadnica ju veľmi dojala, keďže naša rodina je veľmi malá, skôr povedané, ani ona nemá súrodencov, mama, otec či tety jej už nežijú, takže okrem mňa má už najbližšiu rodinu len svoje dve sesternice a bratranca s ich rodinami.
Z tohto dôvodu ju taký osobný darček, že si niekto na ňu "cudzí", ktorého pozná len cez zo mňa z internetu, na ňu spomenul, pokladá za úžasné prekvapenie z lásky.Usmívající se
Takže milá Věrka, ešte raz Ti prostredníctvom mojej mami, obe veľmi Ď A K U J E M E!!!
Si veľmi šťedrá a láskavá osoba.Líbající

A pozrieme sa teraz detailnejšie na dokonalú rozklápaciu pohľadnicu s motívom ruží a Eiffelovky.

Tu je gratulácia i s čísielkom, ktorá z pohľadnice na mami vyskočila.



Samotná pohľanica pred otvorením.


A po otvorení - vyklopení pohľadnice.


Detaily. Je super, že švagriná má takúto špeciálnu pečiatku "krásne narozeniny".Usmívající se


Madam so šampanským. Tento detail sa mi ozaj veľmi páči.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára