utorok 23. apríla 2019

Neočakávané darčeky od Věrky


V prvých dňoch nového roka 2019 mi poslala Věrka e-mail, v ktorom pripojila i fotky s krásnymi 12 vázičkami. Opýtala sa ma, či by som nejakú z nich nechcela pre svoje bábiky. Ja som si vybrala ak si dobre pamätám tri, ale s tým, že nech si nerobí so mnou žiadne starosti, veď na nejaké balíčky budú príležitosti, ktoré si cez rok vymeníme.Usmívající se


Nakoniec mi napísala, že mi ich pošle všetky a môžem s nimi zorganizovať nejaké fotenie napr. každý mesiac jedna vázička, keďže ich je presne 12 ako je mesiacov v roku.Smějící se
Potom sa mi ozvala koncom februára, že balíček podala na pošte.
O pár dní bol aj u mňa. Tešila som sa naň ho ako malé dievča, opäť som mala menšie Vianoce.
Asi by to nebola Věrka, aby mi okrem prekrásnych vázičiek neposlala ďalšie veci pre bábiky.
Veľmi si cením na všetkých kamarátkach z Čiech, že napriek drahému poštovnému, ktoré Vám stále Česká pošta zvyšuje, tak máte ešte chuť niečo vôbec posielať. Babi Věrka je nesmierne veľkorysá a láskavá žena, čo si veľmi cením.Úžasný

Poďme si detailnejšie ukázať, čo balíčku okrem spomínaných vázičiek bolo.

1. dvanásť bielych vázičiek

Na fotkách vidíte krásne biele vázičky rôznych tvarov, s podobnou, s motívom kvetín a zlatým lemovaním okolo hrdla váz.
Na fotkách, ak ráta 11 vázičiek, tak ste narátali správne. Bohužiaľ som pred samotným fotením tú 12. nevedela nájsť, pretože mami mi všelikde vázičky rozdelila po diorámach ešte predtým ako vedela, že som ich neofotila.Nerozhodný
A keďže bolo dobré počasie, tak som ho využila a už som sa ponáhľala fotiť a na tú poslednú dobre skrytú som sa vykašľala.


Detailnejšie fotky po skupinkách. Slnečnice mám veľmi rada, preto ma tá s týmto motívom chytila viac za srdce. Má i veľmi pekný, taký klasický vázový tvar.


Tieto majú namaľované menšie kvietky ako kolegyne z predchádzajúcej fotky.


A tieto sa mi páčia veľmi zase tvarovo, sú menej "vázičkovské". Neviem akoby som to lepšie vyjadrila.Smějící se


2. miniatúrne čajové konvice

Tak tieto dve miniatúrne konvice na čaj nás s mami dostali. Neviem odkiaľ má Věrka svoj zdroj miniatúr, ale je určite úžasný. Mne pripomínajú konvice, ktoré predával v darčekovom balení firma Pickwick, ktorej čaje mám veľmi rada. Konvice mali tvar nejakého ovocia, dokonca sa k nej predávali i šálky tvare ovocia, my doma máme také šálky hneď tri.
A asi pred 8 rokmi som jednu takú konvicu v tvare pomaranča kúpila mojej mami na Vianoce.
Keďže máme dva veľké Barbie domy a v každom jednom jendu kuchyňu, konvice sa rozdelia, jedna pôjde do jednej a druhá do druhej. Aspoň sa nikto nebude hádať.Smějící se


3. miniatúrne mlyčeky

Ďalšie miniatúry z Věrkiných zdrojov.. Oba sú úžasné. Ten hnedý je ešte viac detailne vypracovanejší. Zlatou rukoväťou sa dá dokonca krútiť. A na vrchu má miniatúrne kávové zrnká.Úžasný Opäť ako pri čajových konviciach z fotky vyššie, tak aj mlynčeky sa rozdelili do dvoch diorám - kuchýň. Tieto miniatúry sú veľmi krehké a treba si dávať pozor, aby sme ich nerozbili.


4. miniatúrny venček

Tento venček musel vyrábať nejaký fanatik, ale v dobrom slova zmysle. Neskôr som ho skúmala bližšie a zistila som, že je vyrobený z klinčekov, ktorý každý z nich má drôt okolo svojej hlavičky. Nesmierne to musela byť doslova piplavá práca, aby sa každý klinček obalil samostatne a vytvoril krásnu dekoráciu pre bábikyUsmívající se. A ružové kvetinky sú podľa mňa tiež ručne vyrobené. Neviem, či by som aj ja mala na takýto výplet venčeka vôbec nervy.Nerozhodný
jeho predná strana.


Jeho zadn strana.

5. šaty pre bábiky

Pletené šaty z Věrkinej dielničky vo bordovo-oranžovo-žltých tónoch. Vrchný strih je rovnaký ako na trojii vlaňajších šiat, ktoré som dostala vlani od nej k narodeninám. Spodok sa však líši, suknička je voľnešia a nadýchanejšia.Usmívající se
Mne šaty nesmierne pripomínajú jesenné farby, preto som sa ich prezentáciu rozhodla nechať až na jeseň, aj keď ho môžem nafotiť už dorepdu cey leto. Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára