štvrtok 18. apríla 2019

Veľkonočné pohľadnice 2017 a 2018


Najskôr Vám prajem krásny sviatočný Zelený štvrtok!Úžasný
Dopĺňam ďalšie resty, ktoré sa týkajú posledných dvoch rokov. Veľkonočné pohľadnice postupom rokov vyrábam menej.
Vyplýva to i z faktu, že čoraz menej ľudí nám ich na tieto krátke sviatky posiela.
Preto som predvlani vyrobila len štyri a vlani len jednu.


Keďže ich bolo, tak málo, myslela som si, že ešte budem mať čas niečo vyrobiť cez veľkonočné sviatky do "zásoby" na ďalšiu Veľkú noc, ale nakoniec som čas venovala niečomu inému ako pohľadniciam. Vlani som bola veľmi zlom časom sklze aj vďaka A-Z súťaži na Flickri, tak som bola vôbec rada aj tej jednej, ktorú som vyrobila a druhú, ktorú som z predchádzajúcej Veľkej noci troška dokrášlila.Nerozhodný
Len prvá je z vlaňajšieho roka a ostatné zvyšné štyri sú z roku 2017.
Všetky som si našla ako inšpiráciu na Pinterese, kde si priebežne rôzne pohľadnice, ktoré ma zaujmú vždy ukladám.

1. Ružovo-zelené zátišie s hnedým zajačikom

Táto pre mňa z týchto všetkých najkrajšia a najviac prepracovaná, išla maminej bývalej spolužiačke so základnej školy, ktorú spoločne navštevovali v Bratislave. Oni si len vymieňajú dlhé roky pohľadnice k VIanociam a Veľkej noci a pred pár rokmi kontakt rozšírili i o listy a vymenili si vzájomne nakoniec i fotky.Smějící se

2. zajačik sediaci v tráve

Tá išla vlani pre našu rodinnú známu Věrku do Českých Budějovíc, ktorá je naša VIP osôbka a koncom tohto mesiaca už oslávi svoje 92.narodeniny, preto jej budem zakrátko robiť i narodeninovú pohľadnicu.Úžasný
Túto som vyrábala rok predtým, ostala mi, zdala sa mi slabá, tak som ju nakoniec ešte vylepšila so žltou mašličkou.

3. hnedoružový zajačik

Tak táto pohľadnica išla k tej istej maminej spolužiačke spomoínanej spolužiačke, ale rok predtým. Táto je v modernejšom duchu a menej prepracovaná oproti tej prvej s hnedým zajacom.

4. vyrezané 3D vajíčko

Táto jemná pohľadnica pastelových farbách išla rok predtým našej známej Věrke do Českých Budějovíc. Je zaujímavá tým, že som využila vrstvený a zároveň vyrezavaný typ motívu, ktorým je v tomto prípade vajíčko.

5. trojica hnedých zajačikov v tráve

NIe som si na 100% po dvoch rokov istá, všetko vo svojej hlave nedržím, ale zdá sa mi, že išla do Budapešti, vzdialenej rodine do Maďarska.
Snažila som sa nájsť zaujímavé a hlavne moderné veľkonočné pohľadnice a táto bola z jednou mojich srdcoviek, je pre mňa veľmi rozkošná.Úžasný

Dúfam, že tohtoročné veľkonočné pohľadnice ešte uvidíte v tomto roku.Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára