utorok 16. apríla 2019

Vianočné pohľadnice 2018 od Ivky a Věrky


Keďže Vianoce sú dávno za nami a Veľká noc klope na dvere, je nutné ukázať Vám posledný článok týkajúcich sa mojich vianočných darčekov, ktoré som dostala od babi Věrky (babivera8.blog.cz) a Ivky (babakat.blog.cz).
Obe dámy prekvapili a urobili samozrejme vianočnú radosť.Usmívající se


Pohľadnica od Ivky mi prišla až medzi sviatkami, asi 28.decembra, niekedy v tom čase.
Je špeciálne mierená na mieru, keďže je na nej namaľovaná mačka a vianočné vetvička.


K pohľadnici som dostala i malý darček podobe tohto ručne vyrábaného psíka - kamaráda do nepohody.Usmívající se
Ivka ho nevyrábala, ale od nejakého šikovného kamoša alebo kamošky kúpila. Je veľmi rozkošný, máme ho vyloženého v kuchyni. Ivka aj Tebe nesmierne ďakujem, že si na mňa vždy na Vianoce spomenieš.Úžasný


Druhá kamoška Věrka ma po tretíkrát v roku 2018 veľmi prekvapila a až dojala.
Ona vie ako ja častokrát Vám tu vypisujem ako milujem bábiky Poppy Parker a tú našu Corie obzvlášť, ktorá je stále top one v našej zbierke, naša kráľovná. Věrka dala vytlačiť fotku Corie z môjho letného fotenia na Flickri na tému My favourite Poppy Parker (moja najobľúbenejšia Poppy Parker) a dala ju vložiť do vianočnej pohľadnice, ktorú vyrobila jej nesmierne šikovná a talentovaná švagriná. Takže milá Věrka, aj za toto vianočné prekvapenie Ti veľmi pekne ďakujem.Úžasný



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára