streda 10. apríla 2019

Vianočná výhra od Heidi


V decembri vlaňajšieho roka sa na mňa usmialo aspoň v niečom šťastie a nečakane som vyhrala kreatívne oblečenie pre svoje bábiky. Zberatelia z Čiech a zo Slovenska, ktorí sú členovania skupiny Panenky Barbie a všechny druhy panenek by mali poznať i zberateľku Heidi Bílkovskú, ktorá mala koncom vlaňajšieho novembra nejaké nezhody v tejto skupine, kvôli ktorým bola aj zo skupiny na istú dobu vyhodenú a preto si začiatkom decembra vytvorila vlastnú - Czech and Slovakia doll collectors.


Ja som do jej novej skupinky tiež vstúpila, síce momentálne je Heidi naspäť v tejto starej a jej je už takmer neaktívna, ale je veľmi pekné ako sa snaží vo svojej skupinke medzi členmi vytvoriť pohodovú atmosféru.
Z tohto dôvodu vyhlásila súťaž v podobe žrebovania mien všetkých členov. Už si presne nepamätám v akom rozdiele boli časové žrebovania. Bolo ich len zopár a vždy vyžrebovala Heidi po dve mená.
Keď sa jej do jedného dňa vyžrebovaný člen neozval (mal napísať svoju celú adresu do správy na FB), žrebovala druhýkrát.
A tak som sa do tohto celého dostala ja, bola som vyžrebovaná ako náhradníčka.
Musím touto cestou poďakovať najmä zberateľovi Dorianovi, ktorý ma na vyžrebovanie môjho mena upozornil cez správu na Facebooku, keďže ja nie som 24 hodín online, najmä s mobilom sa pripájam len v robote alebo som aktívna najmä večer cez mobil a notebook, preto neviem, či by som si hneď aktivitu v skupine s mojím menom do jedného dňa i všimla.
Všetko našťastie do seba zapadlo a ja som čakala na výhru, ktorá bola tajná, len sme spolu s Dorianom tipovali, že to bude súvisieť samozrejme s bábikami.Usmívající se
Tento balíček z Čiech (Ústí nad Labem) išiel na Slovensko nesmierne dlho. Skoro dva týždne! Ja vážne neviem, čo s ním tam robili, ale zjavne Česká pošta už na začiatku decembra kolabuje.Smějící se

Tak sa poďme pozrieť, čo som na moje veľké prekvapenie dostala.

Najprv ma nesmierne potešila špeciálna vianočná pohľadnica, ktorá je vlastne fotka, prostredníctvom, ktorej mi Heidi ako správca svojej skupiny zapriala krásne Vianoce 2018. Pohľadnica nám doma robila radosť cez Vianoce na našej chladničke.
Môžete na nej vidieť tri bábiky Poppy Parker vo vianočnom štýle, trojicu vlaňajších Holiday Barbie 2018 a Barbie Queen of the Dark Forest z kolekcie Faraway Forest.



Druhou vecou bol už spomínaný výherný darček v podobe Barbie D.I.Y (Do it yourself - urob si sám) módne dizajnové šablóny.
Existujú dva druhy tejto kreatívnej sady. Heidi rovnako ako ja miluje mačky, sama má doma dve krásne čistokrvné mačičky, tak asi aj preto mi vybrala ten druh, kde je jedna zo šablón mačka. Set obsahuje dve fixky - modrú a ružovú, dvojstrannú šablónu - mačka a líška, panel tvare figuríny, kde sa vybraté šablóny vložia, vzorku/šablónu na sukňu s motívom srdiečok a vzorku/šablónu na celú časť šiat, ružové šaty, biele tričko a žltú sukňu.
Oblečenie sa hodí na všetky typy teliel - klasická, nízka, plnoštíhla a hádam i vysoká (na fotkách nie je).
Skvelá kreatívna sada na hranie sa.Úžasný



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára