pondelok 8. apríla 2019

Narodeninové darčeky 2018 od Věrky


Ďalší môj veľký rest vo svete môjho blogu a bábik sa týka mojich vlaňajších narodenín a sú todarčeky od babi Věrky (babivera8.blog.cz). Myslím, že mnoho z Vás zberateliek bábik má už tvorbu a darčeky od našej veľmi šikovnej a štedrej zberateľky Věrky.Usmívající se

Věrka mi niekedy na prelome už minuloročného februára a marca poslala mail, v ktorom mi napísala, že by ma rada na moje narodeniny obdarovala s jej darčekmi, ktoré tvorí a vyrába pre bábiky.
Vypýtala si o do mňa môj presný dátum narodenín, moje obľúbené farby a ešte pár ppre ňu potrebných informácií. Poslala mi aj fotky s rôznymi pohľadmi do okien pre bábiky. Neskôr som musela dodať aj informácie ohľadne dátumu narodenia mojej mami, jej obľúbenej farby a jej krstné meno.
Ako mi Věrka povedala, že veď my dve mami tvoríme svet bábik spoločne, preto je potrebné, aby aj ona dostala niečo na svoje narodeniny.
Věrka svoje sľuby splnila a na čas mojich narodenín prišiel balíček s darčekmi. Čakalo ma obrovské prekvapenie v podobe ručne vyrábanej pohľadnice od Věrkinej švagrinej, plastový úložný box, kreatívny materiál, prívesok s motívom Eiffelovky a tri farebné ručne vyrábané outfity z Věrkinej dielničky.Usmívající se
Poďme sa pozrieť na darčeky detailnejšie s mojím opisom, ale najskôr musím ešte raz napísať obrovské Ď A K U J E M pre neskutočne milú, láskavú a štedrú babi Věrku.Líbající

1. narodeninová pohľadnica

Věrka dala špeciálne pre mňa vyrobiť svojej veľmi talentovanej švagrinej úžasnú skladanú pohľanicu.
Vie, že mám rada mačky, tak je pre mňa ozaj špeciálna. Už som dostala pár ručne vyrábaných pohľadníc, ale musím napísať, že táto bola zatiaľ pre mňa úplne najkrajšia, čo som zatiaľ dostala.Usmívající se



2. zlatý a strieborný vrkoč


Tieto dva vrkoče musím vysvetliť. S Věrkou sme sa pri našej komunikácii prostredníctvom emailou bavili i o typológii, ladení farieb a zásad, ktoré by sa mali dodržiavať a rozdelení farieb na studené a teplé. Věrka túto tematiku obľubuje a s ňou aj zapodieva. Má super knižku, z ktorej mi pár strán ofotila a poslala. Ja tiež milujem ladenie farieb nielen na bábikách, ale celkovo sa s touto tematikou riadim i vo svojom živote. Pri svojich outfitoch alebo oblečení bábik, či pri kreatívnej tvorbe alebo pri dekoráciách a pod. Zlatý vrkoč ukazuje na teplé farby a strieborný vrkoč zase na studené farby.
Věrka má rovnaké vytvorené i pre seba a pomáhajú jej pri typológii a obliekaní svojich bábik. Je taká zlatá, že špeciálne aj mne rovnaké vyrobila.Usmívající se


4. prívesok s motívom Eiffelovky

Tak tu je to tiež jasné, Věrka veľmi dôsledne číta moje príspevky a vie, že rovnako ako mačky, milujem i Paríž a Eiffelovu vežu už od môjho útleho detstva.Smějící se
Prívesok je veľmi krásny, už ste ho mohli vidieť aj v tohtoročnom valentínskom fotení tu.


4. oranžová šatková látka a náhrdelník pre bábiky

Túto oranžovú a krásnu látku som zatiaľ kreatívne nevyužila, tipujem, že určite v bábikovskom svete sa raz objaví. Vlani sme s mami pri A-Z výzvy na Flickri na tému T - Turban látku skoro na turban použili, ale nakoniec sme potrebovali spraviť dva turbany pre dve bábiky a podobnú látku inej farby sme doma nemali, tak sa ušili nakoniec z inej.

Náhrdelník má krásny prívesok z pravého kryštáľu. Podobné mi ostali po babke, ktorá ostali z kryštáľových lustrov ako náhrada.



5. farebné kožené pásy

V červenej, čiernej, fialovej a hnedej farby. Tie som tiež ešte nevyužila, ale veľký potenciál vidím v nich pri výrobe kabeliek pre bábiky.Usmívající se

6. plastový úložný box

Tak tých v našej domácnosti nie je nikdy dosť!Smějící se Milujem všetky veci, ktoré slúžia na triedenie mojich kreatívnych materiálov. Doma mám od najväčších po najmenšie. V tomto som obsadila nakoniec svoje látkové ružičky, kvetinky, mašličky a pod.



7. šesť farebných nití

V bielej, čiernej, oranžovej, zelenej, bledomodrej a šedej farby. Tu okrem sveta bábik ich vidím, že sa dajú použiť i do tvorby shamballa náramkov a techniky macramé.


8. Trojo pletených outfitov pre bábiky

Toto je čerešnička na torte z narodeninových darčekov. Pletené outfity v ružovej, modrej a hnedej farby z dielne nesmierne šikovneje babi Věrky.Usmívající se
Každý sa skladá zo šiat, kabelky, klobúka, opasku a náhrdelníka.
Mám ich na bábikách nafotené už skoro rok, takže sa môžete tešiť na ich prezentáciu vo veľkolepom štýle.
Dúfam, že sa mi článok podarí vytvoriť ešte tento mesiac.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára