streda 20. júla 2022

Barbie Wonder Woman Fashion Pack - Top & Skirt (2019) 💪

V tomto článku si pozrieme môj nečakaný druhý výherný outfit ešte z mája 2020, ktorý som vyhrala🥇 z Facebookovej stránky Barbie CZ/SK, ktorá už bohužiaľ tento rok zanikla.😥 Mala som však šťastie a v priebehu 3 posledných rokov, som vyhrala až 4x. Dostala som 3 outfity a dve zberateľské Barbie.😊
Dúfam, že sa ešte raz obnoví, momentálne existuje len jej oficiálna "americká" verzia.
Tento druhý outfit sa mi viac páči ako tmavomodré šaty s hviezdičkami.🌟
Síce rada obliekam na svoje bábiky šaty, ale asi sa mi páčia viac ženské až romantické šaty ako športové.
Druhý outfit tvorí biele tričko s kreslenou verziou postavičky superhrdinky Wonder Woman💪, modrá sukňa s bielymi hviezdičkami, slnečné okuliare s červeným rámom a ružová väčšia plastová kabelka s motívom dúhy a loga WW.🌈🦸‍♀️
Aj doplnky sa mi viac páčia ako šilt a kabelka pri prvom výhernom outfite so šatami.😇

Keďže ako som spomínala pri prvom outfite WW, že som si najskôr myslela, že mi prišiel narodeninový darček z Čiech, ale som sa veľmi mýlila.
Dostala som vtedy na narodeniny svoju prvú zberateľskú Barbie z kolekcie BMR 1959 - vytúženú Mbili s dlhými dredami.💝
Tento outfit jej veľmi štýlovo a farebne sadol, celý letný čas v ňom sedela.
Pre mňa majú slnečné okuliare a krátkorukávkové tričko lepšie využitie ako športové šaty.😎
Tento outfit lepšie sadne na telá Made to Move, ešte sa dá "zožrať", nie je očividné pre typ klasickej postavy, že by jej nebol nejakým spôsobom dobrý. Oblečú ho aj Barbie s plnoštíhlym telom, len na rozdiel od hviezdičkových šiat, pôsobia v sukni dosť "vypráskane", čo sme vôbec nepáči. Tak odporúčam klasické telo alebo vysoké. Rozhodne tiež nie nízke, pri ňom sa Barbie zase "topí".😁
Neviem, kedy Mattel pochopí, že šiť outfity pre 4 typy postáv sa nemá.😕

Alishe (Barbie BMR 1959) som k outfitu doplnila malé strieborné "puťky" do uší, vyrobila nový guľatý žltý prsteň z jedného komponentu a dostala k celému outfitu ešte biele nízke tenisky od Fashionistas 90 Rainbow Bright.🌈💙

V máji roku 2020 som konečne dorobila dlhšie rozrobený nový červený gauč "Marshmallow" a taktiež dva retro stolíky.💟
Časopisy Vogue sú tiež moja práca. Retro bledomodré rádio je od bábiky Moxie Girlz z chatovej nábytkovej sady. Červené ruže boli kupované v Kiku a červená štvorcová váza bola nejaká kocka či vrchnák? Už si nepamätám.😐

V ďalšom článku sa pozrieme na oba výherné outfity Wonder Woman spoločne.💥💫











Komplet celý outfit: tričko, sukňa, slnečné okuliare a kabelka. Kreslená WW je celkom milá, nie?😀


Samostatný 2-dielny outfit.


Zadná strana outfitu. Obe časti sa zapínajú na suché zipsy.


Aj pri tomto outfite si Mattel dal námahu a všil svoje logo do sukne ako za čias svojej fashion módy z 90.rokov.😎


Kabelka s dúhou a logom WW a červeno-čierne "retro" slnečné okuliare.👓
Tento tvar/typ kabelky presne mám z môjho prvého výherného outfitu s motívom Hello Kitty, tyrkysové šaty, tam bola však farba kabelky "pink" a čierna mačka.🐈
Taktiež i retro slnečné okuliare som už mala v bielej verzii. Milujem tento typ okuliarov, robia bábikám krásne oči. Tie biele som mala z nejakého fashion packu pre Barbie Midge, ak si dobre pamätám.😎


Samotné originál balenie krabice. Páči sa mi ten čierno-biely štýl, ktorý pre fashion packy istý čas vyrábali.😊


Všade samé WW logo, ktoré nemohlo chýbať ani na bočných stranách krabice.


Nakoniec samotná zadná strana krabice.



2 komentáre:

  1. Veľmi príjemný setík :-) Páči sa mi sukňa a okuliare :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, mne tá sukňa evokuje americkú zástavu.😅 A tie okuliare sú skvelé do "retro" lookov.😀

      Odstrániť